Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Titanium Palms

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat was dit een prachtige waaiercake! Twee stuks van gehaald, een los geschoten en een in de show verwerkt. Wat een topper is dit. Schiet zéér breed, de effecten blijven erg lang hangen en de 1e row met mines zijn zeer goed. Erg fijn om in een goudproject te verwerken of om eens even goed te geniete in de straat. Film volgt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Video van dit product is te bekijken op onderstaande film! Niet de beste kwaliteit, wel een prima indruk.

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
        Video van dit product is te bekijken op onderstaande film! Niet de beste kwaliteit, wel een prima indruk.

        Wat een gaaf ding, effect lang zichtbaar. Lucht is goed gevuld. Al langer op mijn wensen lijst maar helaas geen redwire dealer in de buurt.
        Iemand een alternatief suggestie?

        Comment


          #19
          Erg leuke cake hoor. Effecten zijn dik in orde, eerste rij met mines zijn mooi dik ook. Prima cake als je deze ergens met een leuke korting kan mee nemen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Top cake! Net iets mooier en voller dan de Rapapapah van Eurostar (welke ook maar 20mm tubes heeft). Leuk om deze twee te combineren voor een mooie blauw-gouden show.

            Brede waaiers, ik hou er wel van!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
              Top cake! Net iets mooier en voller dan de Rapapapah van Eurostar (welke ook maar 20mm tubes heeft). Leuk om deze twee te combineren voor een mooie blauw-gouden show.

              Brede waaiers, ik hou er wel van!
              Inderdaad een gaaf product. Wellicht eens kijken of deze weer aan de collectie toegevoegd kan worden. Van genoten twee jaar terug!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment

              Working...
              X