Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Brocade Blaster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    RedWire - Brocade Blaster

    Artikelnummer: 03615
    Artikelnaam: Brocade Blaster
    Bruto Gewicht: 800 gram
    Netto kruitgewicht: … gram
    Aantal schoten: 100 schoten - compound
    Effectomschrijving: Professionele Red wire compound cake met geweldige opbouw. 100 schots, 1x aansteken.
    Afmeting: 310 x 310 x 181 mm
    Max. tube diameter: 25 mm
    Tijdsduur: 44 sec.
    Stijghoogte: 25-30 meter
    Kartoneenheid: 1
    Adviesprijs: € 129.5
    Voorverkoopprijs: € 99.95
    O.a. te koop bij: ...




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 2 October 2018, 10:45.
    31/12 Knalle als een malle!

    #2
    In deze lijn zitten al meer boxen en cakes, o.a te verkrijgen bij Röder Feuerwerk.

    Comment


      #3
      Woow! Mooie box. Tempo had iets hoger mogen liggen in de laatste twee cakes aangezien het continu hetzelfde effect is, maar het effect is dan wel prachtig uitgewerkt!

      Comment


        #4
        Lekkere cakebox hoor.Ik ben benieuwd naar demo's. Ziet er schitterend uit op het filmpje.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Misschien ook dit jaar in het zuiden des lands te krijgen.

          Comment


            #6


            De officiële video van lesli
            Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

            Comment


              #7
              Deze werd gisteren geschoten tijdens de Duitse demo van Lesli. Wat een geweldige bak zeg!

              Comment


                #8
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Dit was voor mij persoonlijk de topper van de avond, bij de demo van Zoetermeer! Zéér luide burst, zeer grote boeketten, pompt heerlijk onafgebroken door. Topper!
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Dit was voor mij persoonlijk de topper van de avond, bij de demo van Zoetermeer! Zéér luide burst, zeer grote boeketten, pompt heerlijk onafgebroken door. Topper!
                    Goed om te horen. Ik heb deze vluchtig besteld zonder echt filmpjes te kijken.
                    Ik ben blij dat ik aardig wat redwire heb besteld want het lijkt prima te presteren.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                      Goed om te horen. Ik heb deze vluchtig besteld zonder echt filmpjes te kijken.
                      Ik ben blij dat ik aardig wat redwire heb besteld want het lijkt prima te presteren.
                      Die laatste uitspraak daar zijn de meningen zeer over verdeeld... na de demo zijn wat maten van me niet bijzonder enthousiast... erg voorzichtig uitgedrukt...

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                        Die laatste uitspraak daar zijn de meningen zeer over verdeeld... na de demo zijn wat maten van me niet bijzonder enthousiast... erg voorzichtig uitgedrukt...
                        Dan weet ik niet wat jou maten verwacht hadden, maar als grootgebruiker weet ik aardig het kaf van de koren te scheiden en moet zeggen dat de Red Wire compounds, als ook de Titanium Peony, mij zeer aangenaam verrast hebben vanavond

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          Die laatste uitspraak daar zijn de meningen zeer over verdeeld... na de demo zijn wat maten van me niet bijzonder enthousiast... erg voorzichtig uitgedrukt...
                          Dan weet ik niet wat jou maten verwacht hadden, maar als grootgebruiker weet ik aardig het kaf van de koren te scheiden en moet zeggen dat de Red Wire compounds, als ook de Titanium Peony, mij zeer aangenaam verrast hebben vanavond

                          Comment


                            #14
                            Deze is vanavond geschoten bij de vuurwerk demo van Vuurwerk Zoetermeer.

                            Comment


                              #15
                              De box komt niet goed over op de film maar voor mij is dit ook wel een toppertje. Mooi tempo en mooie harde salvo's.

                              Comment

                              Working...
                              X