Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire Specials- Dropbox Hero

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Echt een hele mooie box waar de eerste cake op die van de Color Carnaval lijkt van Evo. Voor de rest echt prachtig en haast professionele uitwerkingen. Goude palmen met gekleurde blinkers blijf ik echt een prachtig effect vinden.

    Alleen helaas net zoals de rest van de nieuwe producten slaan ze de plank volledig mis qua prijs. Dit is buiten verhouding met concurrerende producten van een soort gelijk kaliber / kwaliteit.

    Comment


      #17
      Prachtige cakebox dit zeg, hier houd ik van. Zitten echt schitterende kleuren bij, die 1e cake is ook echt ideaal om de opbouw in de box te krijgen. Deze houd ik zeker in de gaten!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        De eerste 40 sec is prachtig, veel afwisseling, daarna wordt eentonig en volgens mij ook niet hele compound laten zien ,jammer weer die eentonige bende

        Comment


          #19
          Film aan startpost toegevoegd:

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Gisteren gefilmd in Zoetermeer

            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
              Gisteren gefilmd in Zoetermeer

              Ondanks dat het er hier er 2 de lucht in gaan ben ik blij met mijn aankoop!word genieten in de straat!

              Comment


                #22
                Ik heb deze box geschoten in de mist en was serieus verbaasd over de goede kwaliteit hiervan!
                Heerlijke tails, mooie boeketten...was voor mij 1 van de toppers van de avond hoor! Helaas door de mist niet echt kunnen filmen, maar volgens jaar is deze er weer bij!

                Comment


                  #23
                  Die ga ik nemen 2020,2021
                  don't worry im fireworks crazy!!!

                  Comment


                    #24
                    De fanshape crackling spider met red ghost doet me denken aan de Color plum coco van showtime en gedeelte code Red. Mooie box..
                    Brrrap, lekker knallen

                    Comment


                      #25
                      Best een gave box. Gespot voor 125 https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1325684

                      Comment

                      Working...
                      X