Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Pronk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Prijzen staan op de website.

    Comment


      #77
      De nieuwe Pronk Cakes 2011,ontworpen door verschillende leden,van verschillende fora,staan online!
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #78
        zijn wat duurder geworden of ligt het aan mij?
        Buiten dat: pronk pakket 3 22% korting pronk pakket 4 23% korting? het was toch 10, 15 20 25?

        Comment


          #79
          uhu zo te zien wel maar er is wle een aktie op losse pronk cakes dus je komt ongeveer even duur uit misschien wel goedkoper als je veel af neemt

          weerhoud mij er niet van om voor de 4e keer te bestellen . Zou wel leuk zijn om een keer die zo'n vuurwerkpakket of pot te winnen, hopen op het goeie bestelnummertje!

          Comment


            #80
            Website is helaas even offline in verband met onderhoud! Hoop dat hij snel weer online is!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              Website is helaas even offline in verband met onderhoud! Hoop dat hij snel weer online is!
              12 uur gaat de webshop open

              Comment


                #82
                En ze zijn open. Nu gaat het toch echt langzamerhand beginnen. De mooiste tijd komt nu echt dichtbij.

                Vergeet niet hoe sneller je besteld hoe meer keus je uit de afhaaltijden hebt.

                Comment


                  #83
                  Ik heb besteld hoor, ik kreeg nog een mailtje van Bart dat ik de eerste ben altijd leuk om te horen

                  Comment


                    #84
                    Net een mailtje van Bart gehad.

                    Beste vuurwerkliefhebber,

                    Onze webwinkel is vanaf vandaag geopend.


                    Wij hebben dit jaar:
                    5 Nieuwe Pronk cakes,
                    1 nieuw Pronk pakket en
                    65 overige nieuwe artikelen,
                    allen voorzien van filmpjes.

                    Onder het plaatje van elk product staat, indien bekend, zoveel mogelijk informatie over het product zoals het netto kruigewicht, het aantal schoten, effecthoogte en afmetingen.
                    Het aantal filmpjes dit jaar weer groter geworden.

                    Ook dit jaar geven wij weer vuurwerk weg in de voorverkoop.
                    ("2e Gratis"-akties en superstunt-artikelen uitgesloten) Wij hebben er voor gekozen dit jaar zo veel mogelijk Pronk vuurwerk weg te geven.
                    Dit is dus absoluut de moeite waard!!

                    De samenstellingen van de Pronk Vuurwerk pakketten zijn gewijzigd en nieuw dit jaar is de mogelijkheid zelf een Pronk pakket samen te stellen.
                    Hier bij geldt: Hoe meer Pronk cake's hoe meer korting.

                    Veel plezier met het uitzoeken van het vuurwerk en graag tot ziens.

                    Met vriendelijke groeten,
                    Team
                    Pronk Vuurwerk

                    Volg ons op Twitter : https://twitter.com/#!/Pronkvuurwerk
                    en Facebook:
                    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                    Comment


                      #85
                      En natuurlijk ook complimenten voor de filmpjes bij de eigen import producten!
                      Laat nog geregeld muggenscheetjes

                      Comment


                        #86
                        Wel een hoop nieuw producten.

                        En wederom een mooie aktie met de Extreme salutes van Barely Legal: 2e gratis!
                        No Pyro no Party

                        Comment


                          #87
                          een aantal pronk cakes zijn niet meer los te koop zoals grandmaster en explosive white. Weet iemand waarom?

                          Alvast bedankt voor het antwoord

                          Comment


                            #88
                            Die cakes zijn dit jaar niet meer in productie genomen. Door de komst van de nieuwe Outdoor festival cakes moesten er keuzes worden gemaakt om wat oudere cakes niet meer te produceren. De cakes zijn daardoor alleen maar in een pakket verkrijgbaar of worden als gratis vuurwerk meegegeven bij een grote bestelling.

                            Zie ook de website: http://www.pronkvuurwerk.nl/index.ph...page&id=36#mis

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door EarthQuake Bekijk bericht
                              Die cakes zijn dit jaar niet meer in productie genomen. Door de komst van de nieuwe Outdoor festival cakes moesten er keuzes worden gemaakt om wat oudere cakes niet meer te produceren. De cakes zijn daardoor alleen maar in een pakket verkrijgbaar of worden als gratis vuurwerk meegegeven bij een grote bestelling.

                              Zie ook de website: http://www.pronkvuurwerk.nl/index.ph...page&id=36#mis
                              Op basis van mijn eigen ervaringen denk ik dat de juiste cakes uit het assortiment zijn gehaald. (niet dat ze eruit moeten, maar als je er een aantal moet kiezen dan wel die)
                              Net maar eens een bestelling geplaatst en dan in de winkel nog wat funshoppen. Uiteraard alle nieuwe cakes in mijn bestelling. Kan ik mooi met mijn nieuwe camera (Dus hopelijk nog betere filmpjes) weer het e.e.a. vastleggen!

                              Hopelijk ligt er weer een oliebol klaar in de winkel
                              Laat nog geregeld muggenscheetjes

                              Comment


                                #90
                                jammer dat er niet een actie is voor de vuurwerkcrew leden. er zijn dit jaar wel een aantal puntjes waar ik over struikel maar dit zal ik aangeven in de jaarlijkse tevredenheids brief die ik toegestuurd krijg

                                Comment

                                Working...
                                X