Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Pronk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
    Waar zijn de binkies
    allemaal uitverkocht mede door mij

    Comment


      #62
      En hoeveel pakjes heb je dan besteld als ik even vragen mag? Sorry eve on topic.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door daanvdboor Bekijk bericht
        En hoeveel pakjes heb je dan besteld als ik even vragen mag? Sorry eve on topic.
        ik heb er zelf 14 besteld ( de laatste)

        Comment


          #64
          20 november 2010:
          Onze vuurwerkfolder online gezet.

          Comment


            #65
            Hierbij de link als ie het goed doet.

            Comment


              #66
              Wel vreemd op de website bij voorverkoop staat dat je de x-plosion gratis krijgt tussen de 50 en 85 euro, maar in de folder staat er weer een ander.
              ik heb ze een mailtje gestuurd in afwachting met het antwoord.

              Antwoord van Pronk:

              Op dit moment krijg je nog de x-plosions, maar op het moment dat de folder uit komt dan zijn ze uitverkocht en word het het vervangende product uit de folder.
              Laatst aangepast door issie; 22 November 2010, 11:14.

              Comment


                #67
                Net als voorgaande jaren houdt Pronk ook over 2010 een enquette/tevredenheidsonderzoek :

                Comment


                  #68
                  Heb ik reeds aan meegedaan !!.
                  Goed bezig die Pronk brothers!!

                  Comment


                    #69
                    1 november 2011:
                    Er is weer groot aantal nieuwe artikelen toegevoegd en er is weer een selectie gemaakt voor de Outlet en de OP = OP aktie. Er komen later deze week nog meer nieuwe artikelen bij en wijzigingen (andere samenstellingen) in de Pronk pakketten.

                    31 oktober 2011:
                    Er is al een groot aantal nieuwe artikelen toegevoegd en een selectie gemaakt voor de Outlet en de OP = OP aktie. Er komen deze week nog meer nieuwe artikelen bij en wijzigingen (andere samenstellingen) in de Pronk pakketten.
                    De prijzen komen in de tweede week van November op de site waarna de webwinkel ook opengaat

                    Comment


                      #70
                      kan niet wachten goeie winkel kga daar voor het 3de jaar bestellen

                      Comment


                        #71
                        Leuk assortiment hebben ze dit jaar.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #72
                          Ze hebben de samenstelling van de Pronk Pakketten veranderd.
                          Goed initiatief voor de mensen die er elk jaar bestellen en niet steeds hetzelfde pakketje willen.

                          Comment


                            #73
                            Dit jaar zijn er inderdaad wat veranderingen aangaande de pakketten. Bart is druk bezig om de laatste puntjes op de i te zetten zodat de boel straks online komt. Bij Pronk zijn ze er van overtuigd dat dit de klanten zeer gelukkig gaat maken. Meer hierover als de site helemaal klaar is.

                            Wat nieuw is dit jaar is dat al het gratis vuurwerk dit jaar van de Pronk collectie zal zijn. Ze willen bij Pronk een echte kwaliteitsactie doen met het gratis vuurwerk en geven steeds een betere cake uit de Pronk collectie weg na gelang je bedrag van je vooruitbestelling oploopt. Meer details zullen binnenkort op de Pronkwebsite verschijnen.

                            Een ander nieuwtje is dat de ongekende actie met de extreme salute (2 voor 25e) ook dit jaar weer wordt gehandhaafd. 1 salute is al geweldig maar 2 tegelijkertijd is fantastisch vandaar dat deze actie blijft gehandhaafd.
                            Laatst aangepast door EarthQuake; 10 November 2011, 07:56.

                            Comment


                              #74
                              Dit jaat voor het eerst die kant op en heb al wat leuke artikelen gezien, nu even afwachten op de prijzen.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                #75
                                Pronk vuurwerk nu ook op facebook en op twitter

                                Comment

                                Working...
                                X