Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Pronk Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik ben dit jaar voor het eerst naar Pronk geweest, en ik kan alleen maar heel erg positief zijn. De eigen import cakes zijn goed zwaar en voelen stevig aan. Verder zijn de uitwerkingen ook super. Lekkere burst en mooi van kleur. Ook vond ik bijvoorbeeld de Grandmaster in het echt stukken beter dan op film. Weer eens een bewijs dat de filmpjes ook niet alles zeggen.

    Comment


      #32
      Voor het eerst vuurwerk van Pronk gehad. Ik kan niet anders zeggen dan dat het stuk voor stuk super goede cakes zijn. Had er 7 verschillende. Zeer goed en vriendelijk mail contact met Bart gehad, wat een service. Heb er 350 km voor moeten rijden maar het was het zeker waard. Volgend jaar wellicht weer. Wie weet een dealer dichterbij.

      Grunn

      Comment


        #33
        enige dealer is pronk zelf voor mij gelukkig vanaf den helder binnen een uurtje heen en terug dus is wel de moeite waar

        Comment


          #34
          Kon het toch niet laten naar de heren van pronk te gaan en heb er een hele set cakes van meegenomen en de echte topper vond ik toch Mystic land, wat een mooie was dat zeg.

          Comment


            #35
            Vuurwerkshow met uitsluitend legaal Nederlands vuurwerk afkomstig van Pronk Vuurwerk.
            by Vincent Campfens


            Comment


              #36
              Heerlijk filmpje om naar te kijken en wederom een bewijs dat Nederlands consumenten vuurwerk steeds meer de moeite waard aan het worden is en het echt niet meer onder doet aan "illegaal" vuurwerk.
              Wat mij trouwens opvalt is dat ook Pronk veel werkt met de in mijn ogen een van de mooiste kleuren in vuurwerk : blauw.

              Fred bedankt voor het delen
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                hey mensen bart vertrekt maandag naar china! voor de nieuwe potten lijn van pronk,en twee weken later komen er nieuwe filmpjes on-line testaan!!

                Comment


                  #38
                  echt top winkel kom er nu twee jaar maar wat een mooien cake s voor dat geld
                  hoop dat ze de zelfde prijs houden :>

                  Comment


                    #39
                    Al 2 jaar op rij zo'n Pronk pakket besteld en in mijn project verwerkt, is gewoon heeeeel veeeel waar voor je geld! Dit jaar zeker weer langs!

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Vanaf 2:10 ongeveer begint de serie van Pronk met de Explosive White, maar zou hem lekker helemaal af kijken ;-)
                    Laatst aangepast door ylke; 9 September 2010, 22:30. Reden: Filmpje aangepast
                    In den beginne was er niets... en toen is ook dat nog ontploft!

                    Comment


                      #40
                      Weet iemand misschien de maten van de 500 grams (36 shots, niet de nieuwe cakes van het 4 Elementen pakket) cakes en die van de Goldmember? Dit i.v.m. projectjes..

                      Edit: Op ander forum al antwoord gekregen.
                      Die cakes van 36 shots moet je uitgaan van een 25x25x25 voor de wat kleinere als de goldmember 20x20x25.
                      Laatst aangepast door TSK0709; 22 December 2010, 13:53.

                      Comment


                        #41
                        ben er zaterdag geweest. erg aardig en vriendelijk. weten er ook ongelofelijk veel van af, dat is tog mooi voor je vragen ensoo :P
                        ~niets is mooier, als je eigen vuurwerk cake!~

                        Comment


                          #42
                          Alweer een uurtje thuis , maar wat blijft dit toch een Topwinkel!.
                          Tijd voor een praatje , en perfekte service/oliebollen/koffie en nog veel meer....., bedankt Bart en consorte.
                          Wachttijd slechts 5 minuten terwijl wij pas as zaterdag alles zouden komen afhalen.

                          Comment


                            #43
                            Ik ben ook alweer anderhalf uurtje thuis, blijft een leuke zaak
                            Bart kwam persoonlijk nog even een hand schudden omdat ik de eerste was dit jaar die besteld had

                            Comment


                              #44
                              Ook ik heb vandaag hier mijn vuurwerk opgehaald wat een feest! Zeer goede zaak! Met heerlijke oliebollen ook nog eens extra. Kom hier nu al wat jaren maar nooit teleurgesteld. Dus bij deze tot volgend jaar!!

                              Comment


                                #45
                                kom nu een paar jaar bij Pronk ondanks de afstand. Supermooie eigen lijn en dus ook de moeite voor de Trip.

                                Bart en medewerkers bedankt voor de service weer en tot de volgende keer!!!
                                pyrotechnics is our business

                                Comment

                                Working...
                                X