Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk-ontwerpwedstrijd, maak kans op de hele Pronk-collectie +je eigen ontwerp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mijn felicitaties aan de genomineerden. Het belooft een spannende wedstrijd te worden.

    Comment


      #32
      helaas zit ik er niet bij maar als ik de omschrijving zo lees is dat geen probleem gefeliciteerd alle genomineerde!!!

      Comment


        #33
        hoe staat het met deze wedstrijd gesteld..? ben erg benieuwd

        Comment


          #34
          Zover ik weet wachten ze nog op de filmpjes van de samples. Die laten iets langer op zich wachten dan verwacht. Hopelijk zien we ze snel.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door EarthQuake Bekijk bericht
            Zover ik weet wachten ze nog op de filmpjes van de samples. Die laten iets langer op zich wachten dan verwacht. Hopelijk zien we ze snel.
            hopenlijk komen ze dan inderdaad snel kan niet wachten

            Comment


              #36
              Pronk vuurwerk heeft mij laten weten dat zij van de fabriek bericht hebben ontvangen dat het door de Chinese regering verboden is te produceren vanwege de enorme hitte die er op dit moment heerst. Het is er nu >39 graden...
              Ze hadden het er over dat ze bijna klaar waren, het ging nog om 1 cake...
              Men kan helaas niets anders dan wachten tot het weer afkoelt.
              Pronk vuurwerk houd het spannend

              Comment


                #37
                Ik wist niet dat dat mogelijk was
                Hoe zit dit bij fabrieken van andere importeurs?

                Comment


                  #38
                  Het lijkt mij dat als de Chinese overheid dat verbied, andere importeurs hier ook last van zullen hebben.

                  Zie eventueel ook dit topic voor info omtrent dit verbod door de Chinese regering.

                  Comment


                    #39
                    Een blik op de site van Pronk (die in onderhoud is) leert wel dat de namen van de cakes bekend zijn:


                    Amnesia

                    Decibel

                    Defcon

                    Energy

                    Insane
                    Laat nog geregeld muggenscheetjes

                    Comment


                      #40
                      Die namen had ik ookal waargenomen inderdaad. Maar hoe zit het met de winnende cake?
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        #41
                        Beste vuurwerkliefhebber,

                        Zoals je weet zijn wij bezig met een vuurwerk-ontwerpwedstrijd.
                        Uit de vele inzendingen hebben wij van 4 genomineerden 5 ontwerpen gekozen.
                        Van deze ontwerpen zijn samples gemaakt bij onze fabriek in China.
                        De filmpjes hiervan staan op onze website.



                        Er kan vanaf nu tot en met 23 oktober gestemd worden.
                        Er kan per ip-adres 1 keer gestemd worden.

                        Het winnende ontwerp wordt in productie genomen en zal dit jaar nog bij
                        ons te koop zijn.

                        De winnaar ontvangt alle cake's uit de Pronk Vuurwerk collectie
                        (t.w.v. € 470,-) plus 3 cake's van het eigen ontwerp.

                        Met vriendelijke groet,
                        Team Pronk Vuurwerk

                        p.s.
                        Momenteel zijn wij druk bezig met het samenstellen van de nieuwe collectie,
                        de prijzen en aanbiedingen, de nieuwe samenstelling van de
                        pronk-pakketten en de akties.
                        Wij verwachten hier medio begin november mee klaar te zijn.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #42
                          Van mij mogen al deze cakes wel in de Pronk Collectie terecht komen!

                          In ieder geval Energy & Insane
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #43
                            Allemaal mooie cakes. Ik vind Decibel en Energy erg mooi, maar mijn keuze valt toch op Three Stages

                            Comment


                              #44
                              Doe mij maar Defcon!

                              Comment


                                #45
                                Zeer leuke cake's!! vooral de Decibel en de Energy. Was een lastige keuze maar mijn voorkeur is uitgegaan naar de Energy door de vele creaties en kleur!

                                Comment

                                Working...
                                X