Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harpoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vind hem op de film van Mike wel echt goed eruit zien, de pauzes tussen de rijen en cakes vind ik wat lang, maar de kleuren zijn echt super hoor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Ik vind hem er zeer mooi uitzien op film! Prachtige kleuren. Spreiding en beleving zijn vast ook beter bij betere weersomstandigheden.
      Stilvallen na de eerste cake, tja zonde. Ik neem aan dat je wel hebt gecontroleerd dat die allemaal goed verbonden waren.
      There is no such thing as enough fireworks.

      Comment


        #33
        Leuke box met mooie kleurtjes erin. Komt wel haperig over en die vraagprijs - nogal overdreven.

        Comment


          #34
          Vind de kleuren in deze box echt prachtig, hier mogen veel meer producten van op de markt komen. Maar dit tempo doet echt ontzettend afbreuk aan de box, samen met de te hoge prijs in mijn ogen zal ik deze niet kopen. Hopelijk passen ze hem iets aan dit jaar zodat het tempo sterk verbeterd wordt en dan wellicht in een freakactie interessant.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            De kleuren combinaties zijn echt mooi en uniek. Hoop dat we dit meer gaan zien. Het tempo vind ik niet zo storend. Alleen de prijs is inderdaad aan de hoge kant.

            Comment


              #36
              Voor de prijs wat ervoor gevraagd wordt laat ik hem lekker staan. Veel te duur, dan kan ik wel andere keuzes bedenken. Kan best wel een leuke bak zijn maar hij is echt niet meer dan de helft waard!

              Comment


                #37
                Nieuwe design voor 2024:
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scherm­afbeelding 2024-04-18 om 09.35.31.png
Vertoningen:1
Grootte:251,9 KB
ID:	1609530

                Comment


                  #38
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3664_Harpoon_2024.png
Vertoningen:33
Grootte:654,9 KB
ID:	1793771
                  Nieuwe stijl label 2024
                  Adviesprijs € 229,00
                  Voorverkoop € 209,00
                  Onlineprijs € 189,00​

                  Comment

                  Working...
                  X