Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rain Man

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Iemand hier ervaring mee?
    Remember, remember, the thirty- first of december!

    Comment


      #17
      Ja ik heb deze geschoten! Boeketten en burst is voor die 20mm dikke prima, echter die mines Is zeker meters hoog en heel veeeeel crackling, voor 20 euros zou ik deze zeker nog een keer nemen
      Knaldrang

      Comment


        #18
        Heb deze ook geschoten, We moesten nog wel ff snel achteruit door de mines in combinatie met de wind. Vond het wel een goede cake!

        Comment


          #19
          Hier ook geschoten, voor het geld zeker meenemen echter schoten de mines al vanaf de grond, hadden anderen dit ook?

          Comment


            #20
            Leuke cake. Geen harde burst, maar de mines in combinatie met de boeketten en het hogere tempo zorgen voor continu crackling geweld. Leuk ding.

            Comment


              #21
              Heb deze met 8 tegelijk geschoten en dat was zeker leuk. Vond t wel tof dat die mines best laag begonnen, lekker chaos was t zo. Prima cake wel.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Misschien waren wij wat verwend door de Cairo crackling. Bij ons heeft ie niet echt veel indruk gemaakt. we stonden er wel redelijk ver vanaf.

                Comment


                  #23
                  Niet heel speciaal nee, beter wat meer bijleggen voor “de echte”

                  Comment


                    #24
                    Prima cake zo te zien, maar we weten inderdaad dat er een betere variant is die niet veel meer kost zelfs.
                    Maar goed, kom je enkel in de winkel met Pangu items, is dit een leuke cake voor erbij.

                    Comment


                      #25



                      Hier zie je 2 Transbombers en 8x Rain man
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Mijn buurman had een aantal van deze cakes gekocht en was door het china filmpje in de veronderstelling dat het een betere deal was dan de Cairo, aangezien hij 36 shots heeft. Viel op de avond erg tegen, ik had zelf ook een iets stevigere burst verwacht van Pangu. Wellicht viel het ook tegen omdat we verwend zijn met de beste cake van het jaar. (Die trouwens ook nog eens goedkoper was in de voorverkoop) Windkracht 5 was de burst van de Rain Man helaas niet voldoende voor.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                          Mijn buurman had een aantal van deze cakes gekocht en was door het china filmpje in de veronderstelling dat het een betere deal was dan de Cairo, aangezien hij 36 shots heeft. Viel op de avond erg tegen, ik had zelf ook een iets stevigere burst verwacht van Pangu. Wellicht viel het ook tegen omdat we verwend zijn met de beste cake van het jaar. (Die trouwens ook nog eens goedkoper was in de voorverkoop) Windkracht 5 was de burst van de Rain Man helaas niet voldoende voor.
                          Eens, burst komt in de verre verte niet in de buurt bij de Cairo. Maar deze is dan ook zonder kooi zover ik weet. Dat maakt al een wereld van verschil.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Verschil met de cairo Crackling is echt gigantisch en nagenoeg dezelfde prijs. Dan is de keuze toch wel snel gemaakt.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #29
                              Nieuw design voor 2024:
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scherm­afbeelding 2024-04-18 om 09.33.23.png
Vertoningen:1
Grootte:275,7 KB
ID:	1609528

                              Comment


                                #30
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3603_rain man_2024.png
Vertoningen:22
Grootte:930,5 KB
ID:	1793757
                                Nieuwe stijl label 2024
                                Adviesprijs € 29,99
                                Voorverkoop € 27,50
                                Onlineprijs € 22,99​

                                Comment

                                Working...
                                X