Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Pangu 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Pangu 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zoals aan de reacties te lezen in de verschillende topics van de nieuwe Pangu producten van afgelopen jaar viel er veel tegen, jammer want dit zijn we niet gewend van Pangu na de vorige jaren met top producten zoals o.a. de Colorful City, Mad Max , Garden Party boxen en zo zijn er nog veel meer .

    Onderstaande producten welke ik besteld had op basis van het productfilmpje waren totaal anders dan het productfilmpje liet zien:

    Pangu Boracay - totaal anders dan het productfilmpje laat zien
    Pangu Blade Runner - naar mijn idee te weinig burst
    Pangu Smoking Gun - had ook wat meer burst mogen hebben
    Pangu Beat It - naar mijn idee te weinig burst, heb veel betere 20mm blokjes gezien van Pangu als voorbeeld de Pangu Tropical Night en Pangu I've got the power

    Is de enige oorzaak hiervan dat er geen kooi meer omheen ( mag? ) zitten ?

    Comment


      #3
      Kan de colourful city terugkomen? Evt in 50s 30mm met kooi?

      Comment


        #4
        Meer een vraagje aan de mods:
        Waarom hebben Pangu en Evolution een eigen topic? Dit zijn inmiddels toch gewoon lijnen binnen Gbv/Weco?
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
          Kan de colourful city terugkomen? Evt in 50s 30mm met kooi?
          Waarom niet gewoon de oude variant? Hopelijk keert deze topper in de toekomst gewoon weer terug.

          Comment


            #6
            Kan dicht. Pangu is niet meer. Is niet meer dan een lijn van GBV.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
              Kan dicht. Pangu is niet meer. Is niet meer dan een lijn van GBV.
              Pangu en Evo worden ontwikkeld door de eerdere eigenaren en vervolgens geïmporteerd via GBV-WECO
              Afgelopen jaar hebben we alles besproken met Jasper tijdens eens bezoek, maar eerder hebben we ook gewoon met Bert erbij gezeten. Tijdens de verkoopdagen kregen we van de andere oud eigenaar ook nog door dat ie weer vol met mooie ideeën zit voor het nieuwe jaar.

              Dus lekker blijven vragen, want Pangu wordt los besproken en wie weet is Bert er zelf ook weer bij dit jaar tijdens het bezoek.

              Comment


                #8
                Komt er weer een assortiment a la Brasilian Box? Desnoods in een 20, 25 of 36 shots variant.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #9
                  Zoals bij Evo ook gevraagd; hoe kijken jullie nu aan tegen de samenwerking met GBV?

                  Logistiek zal prima zijn maar kwaliteit en wisselvalligheid van productie valt velen flink tegen, terwijl de Pangu hand in design van de inhoud weldegelijk te herkennen is.

                  Hoe kijken jullie hier zelf tegenaan en wat zijn jullie van plan om het oude niveau terug te krijgen?

                  Comment


                    #10
                    Na afgelopen jaarwisseling sta ik niet bepaald te trappelen om Pangu aan te schaffen. Hoe willen jullie het vertrouwen in deze ooit zo sterke naam gaan terugbrengen ?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Breng aub de Colorfull City weer terug. Zou moeten kunnen denk ik. Misschien ietsje aangepast maar de kwaliteit moet wel zo blijven zoals ie was natuurlijk.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Kunnen jullie niet terug stappen op toppers die jullie hebben gehad : Kylin, Lion, Mount Lu etc ?
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Zou mooi zijn als we wat minder voor de gek gehouden gaan worden met productievideo’s. Weet wat je op de markt gaat brengen. Eigenlijk alles wat ik had van Pangu viel me tegen. Terwijl het voorheen gerant stond voor kwaliteit

                          Comment


                            #14
                            Dit jaar de Blade Runner en de Tomahawk gehad. Niet de minste en zeker niet de goedkoopste boxen.
                            Voor mij dus erg veel geld hoe verklaren jullie het enorme kwaliteitsverschil tussen de film en hetgeen dat we daadwerkelijk geleverd hebben gekregen? Want eerlijk gezegd voel ik me best belazerd hierdoor.
                            31/12 Knalle als een malle!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Zoals bij Evo ook gevraagd; hoe kijken jullie nu aan tegen de samenwerking met GBV?

                              Logistiek zal prima zijn maar kwaliteit en wisselvalligheid van productie valt velen flink tegen, terwijl de Pangu hand in design van de inhoud weldegelijk te herkennen is.

                              Hoe kijken jullie hier zelf tegenaan en wat zijn jullie van plan om het oude niveau terug te krijgen?

                              Eigenlijk Moet de kwaliteit niks uit maken. Het moet gewoon uit die zelfde fabrieken komen
                              Het is gewoon een logistiek verhaal met die GBV persoonlijk vindt ik die weco heel raar hier in Nederland is echt niks weco dat is alleen in duitsland Weco producten Het is gewoon Gbv hier producten van evo en pangu zo slecht is hmmm 2023 productie vocht en natuurlijk de wind spel breker is

                              Comment

                              Working...
                              X