Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ideeënbox voor Pangu!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ideeënbox voor Pangu!

    Pangu heeft mij gevraagd een topic op vwc te openen waar jullie ideeën, voorstellen of suggesties kunnen doen voor nieuwe cakes of boxen.
    Niet omdat men zelf niets meer kan verzinnen, maar men wil graag weten wat jullie mooie effecten of combinaties van effecten vinden.


    Dus...brand maar los!

    #2
    Ik zou graag een 100+ schots cakebox zien met het ghost effect, met meerdere verschillende kleuren.

    Ook zou ik graag een mooie Single Shot set zien met een aantal verschillende maximale diameter en maximaal gevulde single shots.

    Comment


      #3
      Een uitbreiding van de 100 shots 20mm cakes, vind dit echt geweldige blokjes. Per 2 of meer heb je echt actie in de straat.

      Een 100 shots 30mm waaier bak met v,w en z shape met een lekker tempo en veel variatie qua effecten. Zolang er maar geen fluiters in zitten

      Comment


        #4
        zoals al eerder gevraagd natuurlijk cake 4 van de smashbox 2 los uit brengen... heerlijke cake.

        En een up tempo 30mm liefst 150 shots blok of anders 100 shots. vind de garden party lijn en smashboxen 1 en 3 prachtig hoor met hun kalme tempo. maar er mist naar mijn mening een rammer in deze lijn.
        gewoon de bombettes hetzelfde houden en de groote van de dozen, maar gewoon ipv 2 a 2:30 minuten duur maar 50 of 70 seconden voor een 150 shots zou het goed doen denk ik en meerdere met mij.

        Comment


          #5
          Ze hebben een aantal mooi 19-shots 30 mm maar ik zou graag een mooi nieuw 19-shots 30 mm assortiment willen zien met mooie vernieuwde effecten, dat moet toch ook kunnen lijkt mij. Ben benieuwd...

          Comment


            #6
            100 shots multicolor ghost!

            Comment


              #7
              Graag een Garden Party serie uitbreiding als dat kan, maar dan met meer kleur boeketten erin in plaats van veel goud.

              Een Garden Party 4 zoals dit zou heel fijn zijn:



              Oh, en een Smash Box 4, die een Smash box 2 is maar dan 30mm !
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #8
                Ik zou wel graag een 100 shots 30mm crackling box willen zien met hetzelfde effect als de Snowblind van Funke. Een waaier box 30mm met zilveren spinners met blauwe en paarse peony,s. Een 100 shots 30mm gouden regen box met van dat donkere gouden regen en een finale van 10 shots tegelijk. En een 100 shots 30mm peony box zou ook geweldig zijn!
                Laatst aangepast door KristianS; 25 October 2018, 12:23.

                Comment


                  #9
                  Met fan-shapes gaan werken. Kom maar door met dikke waaier bakken of mixed shape compounds!

                  Comment


                    #10
                    Blue River: Gold glitter tail to gold glitter palm tree with blue stars.

                    Silver Crane: Crackling tail to yellow,green and lemon dahlia with dragon eggs.

                    Dragon Tears: Orange tail to gold glitter with orange,purple and red dahlia,red tail to gold glitter with sky blue,pink and yellow dahlia.

                    Floating Lotus: Gold glitter tail to gold glitter willow with exotic colors.
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #11
                      Ik zou graag een 80 of 100 schots box of assortiment zien bestaande uit 500gram 20 schots cakes.
                      Effecten die ik daar bijvoorbeeld graag in zou zien:
                      Blauwe mine - Rode dahlia’s met blauwe sterren
                      Groene blink Mine - dik goude palm met groene blink
                      Rode blink mine - rode blink i.c.m witte blink
                      Crackling mine - rood en groene dahlia’s met volle crackling chry

                      Daarnaast zou ik heel graag een whistling crosette zien of dat überhaupt mogelijk is..?

                      Comment


                        #12
                        Ik zou graag een goede waaierbox zien.
                        Maar een mooie peacock cake zou ook een goede toevoeging zijn!
                        There is no such thing as enough fireworks.

                        Comment


                          #13
                          100sh Yellow river, maar dan full flower crown (zonder de sterren er in)

                          Tevens trekken labelarts uit de '90 ook de goede aandacht
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #14
                            Zou graag als toevoeging op de bestaande Smash box 2 een uptempo 2.0 versie zien met elke cake een effect. Waaronder Blue peony en willow/pixie dust. En schot voor schot dus geen salvo’s

                            Comment


                              #15
                              Grote cakeboxen welke vooral in salvo's schieten! Liefst salvo's met een combinatie van tails en boeketten. Zoals we dat ook zien in de nieuwe funke boxen.

                              Comment

                              Working...
                              X