Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemeen Pangu Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Inderdaad erg jammer dat er niet nog meer informatie is gekomen vanuit pangu.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Ik zie ook al wat producten online verschijnen in webshops. Wanneer komt er meer info (prijzen/films) vanuit Pangu?
      Films van de Pyromeister lijn zijn inmiddels bijna allemaal te vinden op het officiele videokanaal van Pangu (op vimeo.com). Ook zijn hier films van de Patriot en Tomahawk collecties te vinden.

      De nieuwe producten van de Shenlong collectie moeten nog gefilmd worden.

      Comment


        #93
        Wanneer worden de topics aangemaakt? Die ontbreken hier nog.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #94
          wat is de reden dat de garden cakeboxen nog niet bekend gemaakt zijn>? want het zijn echt beukerds.

          Comment


            #95
            Is er iets bekend wanneer de nieuwe boxen op een demo worden geschoten?

            Comment


              #96
              Volgens mij loopt deze site hopeloos achter?! www.pangufireworks.nl De nieuwe lijnen staan er niet op, dealer overzicht klopt niet! Probeer juist een beetje een uptodate dealer in de buurt te vinden!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #97
                Nog geen forum voor Shenlong, maar wel filmpjes bv van Some Like It Hot:

                Comment


                  #98
                  Ik ben dit jaar heel nieuwsgierig wat de boxen van Pangu laten zien!
                  Als er gekken zijn die staan te filmen terwijl ze schieten, ik zal uw film met waardering aanschouwen!

                  Comment


                    #99
                    Met wat geluk een Pangu box mogen ontvangen, ziet er in ieder geval veel belovend uit!

                    Comment


                      Dit jaar voor het eerst producten van Pangu gehad/gebruikt in mijn show. Ik kan er tevreden op terug kijken. Ze presteerden bijna allemaal goed en waren mooi helder van kleur. Ik had alleen 1 cake die vrij snel leeg schoot. En 3 andere cake's die er iets wat langer over deden als op de filmpjes te zien was.

                      Comment


                        Voor het derde jaar op rij verschillende Pangu producten gehad. Ik wil hier even mijn complimenten geven aan jullie ! Verwachtingen naar aanleiding van filmmateriaal worden altijd volledig waargemaakt en ik ben dus zeer tevreden over de producten. Komend jaar zeker weer, dus ga zo door !!

                        Comment


                          Jammer dat ze niet in de buurt van rotterdam worden verkocht de Garden Party 1 en 2 en 3 wat een toppers zeg pfff

                          Comment


                            Heb vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met jullie, wat een prachtproducten waren het toen! Had dit jaar alleen de Yellow River omdat ik wat huiverig was of jullie de kwaliteit konden vasthouden, maar dat is zeker gelukt! Ook de filmpjes bewijzen dit! Volgend jaar komt er meer van jullie, complimenten voor de kwaliteit en de prima prijzen!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Pangu is sinds een paar jaar,toch wel een van mijn favoriete merken geworden. Dit jaar ook zeker weer genoten. Alleen het zou fijn zijn,als de effectomschrijving,daadwerkelijk klopt. Had de 2 lijsten met de omschrijvingen gezien,maar het wijkte toch af. Ene kant jammer,want je haalt bepaalde producten,voor specifieke effecten. Maar aan de andere kant,erg goede cakes. Ben erg benieuwd,wat er dit jaar komt. Hopelijk een uitbreiding,van de Pangu lijn zelf. We gaan het zien!
                              Light some fireworks, and see who answers.

                              Comment


                                Nieuw verkooppunt gevonden in regio Utrecht:

                                Vuurwerkproffesionals Harmelen, normaal een GBV-dealer maar nu ook Pangu site:



                                Ook cartons mogelijk voor de liefhebber.

                                Comment

                                Working...
                                X