Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smash Box 2 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

    Comment


      Ik had deze ook voor het eerst, de 2018-versie, was leuk om een keer te hebben, maar niet super indrukwekkend naast al het andere moois.

      Comment


        Dit jaar hier ook de 2018 versie. maar vind het hem wel minder geworden vergeleken met de oudere versies. zeker de finale cake is minder. evengoed mooie doos voor het geld natuurlijk.

        Comment


          Nog meer mensen ervaring met de Smash Box 2? Hoe is de boeketgrootte etc?

          Comment


            Ja ik had hem afgelopen jaar echt een super box grote uitwerkingen!!

            Comment


              Deze heb ik 2 of 3 jaar geleden geschoten. Dit is nou zo'n box waar je echt niet over hoeft te twijfelen, zeker als je een liefhebber bent van goud en crackling. Ik zal niet zeggen dat ik het de mooiste box van Pangu vind, maar het is wel een publiekstrekker.
              Well, that depends...

              Comment


                Comment




                  Heerlijke box, die lekker opbouwt richting het knetterende einde
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    Comment


                      Was een goede bak. Deze na de Strong Celebration van Vuurwerkmania geschoten om 18:00. Alleen vond ik de Strong Celebration toch wat indrukwekkender.

                      Comment


                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          Een stookmaat had met de jaarwisseling van 2021-2022 een aantal oude Pangu boxen op de kop getikt. Deze Smash Box 2 zat er ook bij. Hij deed het prima, maar eigenlijk heeft alleen de crackling chry cake aan het einde écht indruk op mij gemaakt. Die mine erbij doet het ook zeer fraai.

                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment

                          Working...
                          X