Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 3 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Top dankjewel, denk dat de 2017 versie wel goed verkrijgbaar moet zijn en ik had al zo'n vermoeden dat hij iets rapper zou schieten en wat lager.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #62
      De Colorful City viel behoorlijk tegen in vergelijking met deze? Hmm.. ik vind de Colorful City 1 van de beste boxen van Nederland. In welk opzicht vond je deze zoveel beter? Is het de Burst,kwaliteit of effect grootte? Ben benieuwd..

      Comment


        #63
        Ja de ColorFull City, versie 2016 had ik direct na GP3 geschoten. Burst en effectgrootte waren beduidend minder. Kleurtjes waren goed hoor.
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          #64
          Okee bedankt voor je antwoord!

          Comment


            #65
            Ik denk dat het bij al deze boxen een kwestie van kleine nuances is.
            De kwaliteit van alle Pangu boxen is super.
            Dan hangt het er maar net vanaf welke batch je treft en/of welke effecten je voorkeur hebben.
            En van het moment waarop je ze schiet. Als je al 20 boxen hebt gehad boeit de volgende toch minder...

            Ik had vorig jaar alle Pangu boxen; van GP 3 de 2016 versie, en van CC de 2017 versie.
            De laatste vond ik persoonlijk indrukwekkender, waarschijnlijk omdat de effecten daarvan mij meer aanspreken.
            GP 1 is echter wat mij betreft de overtreffende trap!

            Comment


              #66
              Ik heb nog een 2016 versie liggen, hier ga ik mooi van genieten. Denk dat ik heb als allerlaatste schiet tegen een uurtje of 02:00

              Comment


                #67
                Deze ook dit jaar in de pocket ! Dus dit jaar alle 3 de GP boxen in huis dankzij Gerrit ! Krijg wel de 2018 versie dus ben benieuwd wat hij dit jaar brengt.
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #68
                  Maar is een video'tje.

                  Comment


                    #69
                    Deze box besteld ben zeer benieuwd ziet er goed uit wat ik zo op filmpjes zag.
                    Dit wordt ook mijn eerste ervaring met pangu aangezien deze niet verkrijgbaar is in mijn regio, ga ik er graag een kilometer of 40 voor rijden richting Breda.

                    Comment


                      #70
                      Wat een prachtige box is dit toch ook, afgelopen jaar gehad en echt van genoten.

                      Comment


                        #71
                        ik heb hem ook, als goed is niet te veel wind hier dus komt de box vast goed uit zijn verf.

                        Comment


                          #72
                          Ook deze staat er weer klaar voor !

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04343.jpg
Vertoningen:1
Grootte:190,2 KB
ID:	1570893

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04344.jpg
Vertoningen:1
Grootte:172,1 KB
ID:	1570895

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04345.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,2 KB
ID:	1570896
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            #73
                            moet je ze zelf doorlonten? bij mij ziet hij er ook uit zoals bovenstaande foto, en alle cakes zitten er los in

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                              moet je ze zelf doorlonten? bij mij ziet hij er ook uit zoals bovenstaande foto, en alle cakes zitten er los in
                              Het mag niet.. maar ja idd

                              Comment


                                #75
                                haha, zelfs nog bij de 2018 versies. wat een top land hebben we toch ook.

                                Comment

                                Working...
                                X