Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 3 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dit is echt een super vette box. Ik heb hem erbij. afgelopen jaar ook en dit is kwaliteit voor een goede prijs. Wat hierboven staat is denk ik de grootste reden waarom hij niet in top 10 staat. Het aantal dealers is veel beperkter. Wat mij betreft mocht deze er wel in namelijk

    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Denk dat het tempo ook veel mensen tegen houdt. Dik 2 minuten voor 100 shots is best lang. Ik zelf kies ook sneller voor goede tempo boxen. Maar deze is wel heel sierlijk hoor.
      Dat kan ik zeker begrijpen, het is geen 'ram' box. Maar de boeketgrootte, de burstknal en het sierlijke overtreffen echt wel het rammen. Ik had daarvoor de Spectacle box 120 2015 versie geschoten en die had een flinke overslag en dat was echt een partij rammen. Maar toch verkoos ik de Pangy party 2 boven die box qua beste cakebox, terwijl ik gewoonlijk het echt een pre vind dat een cakebox een wat hoger tempo moet hebben. Dit zijn echt producten die je in het echt moet meemaken in plaats van te beoordelen vanaf filmpjes.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Denk dat het tempo ook veel mensen tegen houdt. Dik 2 minuten voor 100 shots is best lang. Ik zelf kies ook sneller voor goede tempo boxen. Maar deze is wel heel sierlijk hoor.
        Ik houd juist van de wat langzamere cakes/boxen.
        Kan je tenminste op je gemak naar kijken ipv dat alles met een noodgang de lucht in word gejaagd.
        Tuurlijk heeft het snelle ook wel wat maar ik vind dat eigenlijk zonde van het geld omdat alle effecten door elkaar heen gaan.
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          #49
          Wat een prachtig blok zeg. Lekker langzaam en goed uitgewerkt. Voor mij alleen Pangu. Ik rijd er graag 100km voor om;).
          Laatst aangepast door Mav; 5 December 2017, 17:44.

          Comment


            #50
            Heerlijke bak. Boeketten zijn heel groot en goed uitgewerkt. Ik heb deze box genomen om z'n rustige tempo en toch een mooie variatie aan effecten. Een echte liefhebbers box vind ik.

            Comment


              #51
              Ooooow dit was zo mooi dit was zo mooi. Perfect uitgevoerde effecten, breed en rond, rustig genieten van wat pyrotechniek kan bieden. Met de Sunbeam 2 hoogtepunt qua vuurwerkkunst. Zo mooi zo mooi.

              Comment


                #52
                Had nog een 2016 versie en die was prachtig.

                Comment


                  #53
                  Deze als vervanger gehad van de GP 2. Maar wat een box was het, echt prachtig! Ik had overigens de 2017 versie, in een langwerpige doos.
                  There is no such thing as enough fireworks.

                  Comment


                    #54
                    Erg mooie rustige doos.

                    hier 2 tegelijk


                    Comment


                      #55
                      Deze prachtige cakebox in de vooravond afgeschoten. Is de 2016-versie. Schiet erg hoog in de straat en geweldig grote boeketten. Zeer sierlijk. Raphaël, die gefilmd heeft, moest erg uitzoomen om alles in beeld te kunnen krijgen. Wij hebben erg genoten van deze box.


                      Comment


                        #56
                        Deze besteld voor de komende jaarwisseling! Wat een prachtige uitwerkingen. Heerlijk rustgevend ook nog. Topper!

                        Comment


                          #57
                          Deze had ik ook schitterend ding zeg, prachtige boeketten en prima burst eentje om volop in alle rust van tr genieten. Topper in mijn ogen!!

                          Comment


                            #58
                            Ook ik had de 2016 versie en heb deze ook gefilmd.
                            Vond het een heerlijke box. Zeker het tempo spreekt me aan. Een heerlijke box om af te steken voor 12 uur.
                            De box had wat moeite met de wind en moet ook zeggen dat ik hem op filmpjes beter heb presteren vorige jaarwisseling.
                            Het effect met die agressieve crackling vind ik erg mooi maar daarna het effect met de blink wat karig.
                            Gefilmd van ongeveer 20 meter afstand.
                            Knaap!

                            Comment


                              #59
                              Heeft iemand hier een 2017 versie van gehad? Zo ja, hoe vond je die?
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #60
                                Ja gehad (lange doos), die was geweldig! Dit jaar een andere uit de serie besteld, maar zou mogelijk nog eens terugkomen in mijn collectie.

                                Hij schoot mooi rap, maar niet als een rambox en had daardoor een mooie tijdsduur. Effecten waren vol en burst was dof. Daarna de ColorFull City (2016 Batch) geschoten, welke behoorlijk tegenviel na deze topper.
                                There is no such thing as enough fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X