Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mag ik aan deze box net zo een hoge verwachting hangen als aan de colorful city?

    Comment


      Ik denk van wel. Ook deze box is van ongekende kwaliteit!
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        Ook ik ben heel erg benieuwd naar deze box. Filmpjes zien er geweldig uit!

        Comment


          n.v.t ik had dit al een keer gevraagd.
          Laatst aangepast door Ronaldeh; 21 December 2018, 21:57. Reden: al een keer gevraagd

          Comment


            Het is dat ik alles al bestelt heb maar dit is echt een dikke aanbieding. Alle drie de boxen voor 295 euro.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
              Het is dat ik alles al bestelt heb maar dit is echt een dikke aanbieding. Alle drie de boxen voor 295 euro.

              http://www.pyrostorelichtenvoorde.nl...1-+-2-+-3.html
              Voor december niet verkeerd
              Well, that depends...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Mag ik aan deze box net zo een hoge verwachting hangen als aan de colorful city?
                Ja zeker!! Zo veel spijt dat ik deze niet op film heb gezet in de avond.. (vanwege de regen i.c.m. de camera). Altijd afwachten wat de 2018 versie gaat doen, maar de 2017 versie was echt goed! Volle en vooral enorme uitwerkingen! Komt helemaal goed

                Comment


                  Ik heb de 2018 versie geleverd gekregen. Deze is heel erg vochtig. Hopelijk presteert hij wel gewoon bruut!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                    Ik heb de 2018 versie geleverd gekregen. Deze is heel erg vochtig. Hopelijk presteert hij wel gewoon bruut!
                    Heb precies hetzelfde, ook vochtig en de 2018 versie.

                    Comment


                      Dat is niet wat ik wil lezen, heren

                      Comment


                        waar heb je deze gehaald

                        Comment


                          Mag ik julie een tip geven bewaar hem een jaartje want vocht ga je zeker merken in de uitwerkingen ik spreek uit ervaring..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                            Mag ik julie een tip geven bewaar hem een jaartje want vocht ga je zeker merken in de uitwerkingen ik spreek uit ervaring..
                            Ben ik met je eens, maar ik heb alleen boxen van Pangu met allemaal productie 2018. Wil nog wel een boxie kunnen schieten

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                              waar heb je deze gehaald
                              Ik heb hem bij de Vuurwerkkanjer uit Fleringen weg

                              Comment


                                Zet hem morgen gelijk naast een kachel die dag en nacht aan staat.

                                Comment

                                Working...
                                X