Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi doosje! Wel een schotje in het midden voor vonkoverslag!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04330.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,0 KB
ID:	1570887

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04332.jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,4 KB
ID:	1570888

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04333.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,4 KB
ID:	1570889
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Ik heb me vrijdag een breuk gesjouwd met deze box!
      Ga hem doorlonten met inderdaad een schotje tegen de vonkoverslag.
      Ik zie hem wel terug op de jouw film...

      Comment


        Valt toch wel mee, op de omdoos staat 20kg bruto, bij de 2018 batch tenminste. Vind de doos zelf trouwens wel dun en slapjes aanvoelen. Heb de deksel van de doos op maat gemaakt en als tussenschot gebruikt, straks voor de zekerheid nog wat alu folie eromheen wikkelen. Word in ieder geval genieten

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181230_093817818.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,2 KB
ID:	1570939

        Comment


          Eergisteren de box opgehaald bij Orthen, zat nog in kooi zitten er 2 dezelfde cakes in.

          Cake C mist, 2x cake B in de doos, wel balen!
          Makkelijk door lonten is er nu niet meer bij helaas.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Valt toch wel mee, op de omdoos staat 20kg bruto, bij de 2018 batch tenminste. Vind de doos zelf trouwens wel dun en slapjes aanvoelen. Heb de deksel van de doos op maat gemaakt en als tussenschot gebruikt, straks voor de zekerheid nog wat alu folie eromheen wikkelen. Word in ieder geval genieten

            [ATTACH=CONFIG]43649[/ATTACH]
            mss niet handig dat ik een trap op moest en daarnaast nog een box op deze doos had staan...
            Ik heb de 2016 versie en verwacht niet dat het gewicht veel zal afwijken.
            Zojuist heb ik hem doorgelont en ben erg benieuwd hoe deze het gaat doen in de straat!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
              Eergisteren de box opgehaald bij Orthen, zat nog in kooi zitten er 2 dezelfde cakes in.

              Cake C mist, 2x cake B in de doos, wel balen!
              Makkelijk door lonten is er nu niet meer bij helaas.
              Ik snap het even niet, wat heeft het missen van cake C te maken met het doorlonten. Kwestie van de cakes goed draaien en vervolgens aan elkaar knopen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                Ik snap het even niet, wat heeft het missen van cake C te maken met het doorlonten. Kwestie van de cakes goed draaien en vervolgens aan elkaar knopen
                Had hier t zelfde probleem met 2x cake B

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Ik snap het even niet, wat heeft het missen van cake C te maken met het doorlonten. Kwestie van de cakes goed draaien en vervolgens aan elkaar knopen
                  Het kwam echt helemaal verkeerd uit, inmiddels heb ik het kunnen omzetten waardoor het toch gelukt is en een flink stuk karton ertussen om verkeerde vonkoverslag te voorkomen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
                    Het kwam echt helemaal verkeerd uit, inmiddels heb ik het kunnen omzetten waardoor het toch gelukt is en een flink stuk karton ertussen om verkeerde vonkoverslag te voorkomen.
                    Mooi om te horen dat het toch gelukt is. Welke volgorde heb je nu aangehouden? Heb de deksel van de doos gebruikt en die met aluminium folie omwikkeld. Vonkoverslag blijft altijd een risico bij dit soort bakken

                    Comment


                      Ik heb hier de 2016 versie dus die zal wel goed droog zijn. Maar is de 2016 versie net zo goed als de 2017 versie?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                        Ik heb hier de 2016 versie dus die zal wel goed droog zijn. Maar is de 2016 versie net zo goed als de 2017 versie?
                        Ik dacht dat die goed was maar het minst van alle versies. Maar wel met spinners!

                        Comment


                          Oke ik hou van spinners! En in Haulerwijk hadden ze deze box helaas niet meer dus ben sowieso blij dat ik deze box nog bij Kuiper Koekange kon kopen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                            Valt toch wel mee, op de omdoos staat 20kg bruto, bij de 2018 batch tenminste. Vind de doos zelf trouwens wel dun en slapjes aanvoelen. Heb de deksel van de doos op maat gemaakt en als tussenschot gebruikt, straks voor de zekerheid nog wat alu folie eromheen wikkelen. Word in ieder geval genieten

                            [ATTACH=CONFIG]43649[/ATTACH]
                            wat een deftig stukje doorlont werk!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              wat een deftig stukje doorlont werk!
                              Tnx, kost even een paar minuutjes werk maar dan kan je er als je deze bak aansteekt ook ongestoord van genieten. Hoef mij in ieder geval niet druk te maken over vonkoverslag

                              Comment


                                Wat was het weer genieten van deze bak. Batch jaar maak ik mij in het vervolg ook niet meer druk om. Had batch 2018 en na een paar dagen drogen krijg je dit resultaat

                                Comment

                                Working...
                                X