Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik snap het punt van BurstDuo wel, op de film van Levensgenieter vind ik hem ook een stuk kleiner/minder over komen dan de film van Reverser. Op die film is hij om te kwijlen zo mooi.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #92
      Ik begrijp het ook, maar denk ook dat bij de film van Reverser hij er echt onder/dichterbij staat. En als je er pal onder staat zijn zijn wel heerlijk groot denk ik. Helaas niet live meegemaakt dus het is maar een gedachte.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #93
        wij hebben deze ook afgestoken en wat een bak zeg.... harde mijnen, harde burst en gewoon strak vuurwerk. grote bloemen, mooie kleur en mooie effecten. Pangu lijkt altijd wat rustiger te schieten, maar alle pangu spullen hadden de vaart er stevig in, lekkuh...... volgend jaar staat deze er weer!

        Comment


          #94
          De producten van Pangu schieten de bombettes een stuk hoger omdat de sterren echt lang blijven hangen en dit in combinatie met de forse boeketten. Anders krijg je het probleem wat Evolution Fireworks had in 2015, die schoten de bombettes op normale hoogte en daardoor kwamen de sterren soms zelfs op de grond. Maar dit is precies zo'n voorbeeld dat je op film denkt dat het echt een afknapper is op zo'n hoogte, maar in het echt ziet het er geweldig uit. Ik heb ook verschillende Pangu boxen gehad en geloof me, ik heb zelden zulk mooi vuurwerk gehad dat zo subliem is uitgewerkt. Ondanks de hoogte zijn de boeketten echt groot! Het oogt nu juist heel professioneel zo op deze hoogte. Geloof me dat je echt duidelijk kan zien dat het 30mm is.

          Comment


            #95
            Zeker weten kwalitatief erg goed spul maar ook de 25mm boxen kunnen er wat van kijk bijvoorbeeld naar de smash box 2.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #96
              Als iemand nog filmpjes heeft zie ik ze graag verschijnen , wie weet haalt het me ovee

              Comment


                #97
                Waarom moeten boeketten altijd supergroot zijn?! Gaat toch om kwaliteit en dit is kwaliteit! Daarom ook besteld!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  De producten van Pangu schieten de bombettes een stuk hoger omdat de sterren echt lang blijven hangen en dit in combinatie met de forse boeketten. Anders krijg je het probleem wat Evolution Fireworks had in 2015, die schoten de bombettes op normale hoogte en daardoor kwamen de sterren soms zelfs op de grond. Maar dit is precies zo'n voorbeeld dat je op film denkt dat het echt een afknapper is op zo'n hoogte, maar in het echt ziet het er geweldig uit. Ik heb ook verschillende Pangu boxen gehad en geloof me, ik heb zelden zulk mooi vuurwerk gehad dat zo subliem is uitgewerkt. Ondanks de hoogte zijn de boeketten echt groot! Het oogt nu juist heel professioneel zo op deze hoogte. Geloof me dat je echt duidelijk kan zien dat het 30mm is.
                  Alleen met mist is het wat minder

                  Comment


                    #99
                    Ik ben heel wat gewend zo door de jaren heen, maar deze box is veruit het beste wat ik ooit gezien heb in consumentenland.

                    Comment


                      Ik ben benieuwd. Staat in bestelling...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        In onderstaand filmpje zijn het toch wel dikke boeketten.

                        FILM
                        Op de film in jouw post komt de box echt super over!! Op de film van levensgenieter vind ik de boeketten een stuk kleiner overkomen, dit heeft dan (denk ik) te maken met de afstand waarop hij filmt i.c.m. de stijghoogte van de boeketten.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                        Ik begrijp het ook, maar denk ook dat bij de film van Reverser hij er echt onder/dichterbij staat. En als je er pal onder staat zijn zijn wel heerlijk groot denk ik. Helaas niet live meegemaakt dus het is maar een gedachte.
                        Dat is inderdaad ook mijn gedachte.

                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        De producten van Pangu schieten de bombettes een stuk hoger omdat de sterren echt lang blijven hangen en dit in combinatie met de forse boeketten. Anders krijg je het probleem wat Evolution Fireworks had in 2015, die schoten de bombettes op normale hoogte en daardoor kwamen de sterren soms zelfs op de grond. Maar dit is precies zo'n voorbeeld dat je op film denkt dat het echt een afknapper is op zo'n hoogte, maar in het echt ziet het er geweldig uit. Ik heb ook verschillende Pangu boxen gehad en geloof me, ik heb zelden zulk mooi vuurwerk gehad dat zo subliem is uitgewerkt. Ondanks de hoogte zijn de boeketten echt groot! Het oogt nu juist heel professioneel zo op deze hoogte. Geloof me dat je echt duidelijk kan zien dat het 30mm is.
                        Bedankt voor je reactie!! Ik snap je voorbeeld m.b.t. Evolution helemaal!
                        Indien de box rond de zomer nog ergens verkrijgbaar is, bestel ik hem. Hopelijk heb je gelijk, heb er vertrouwen in

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                          Ik begrijp het ook, maar denk ook dat bij de film van Reverser hij er echt onder/dichterbij staat. En als je er pal onder staat zijn zijn wel heerlijk groot denk ik. Helaas niet live meegemaakt dus het is maar een gedachte.
                          De colorful city op de film heb ik geschoten,degene die hem gefilmd heeft (en op you tube heeft gezet) stond zo'n 15 a 20 meter van de afsteek locatie af.
                          Ik vond de hoogte van de boeketten niet super hoog en de boeketten waren toch echt wel behoorlijk groot voor legaal(zoals je kan zien op de film),alleen de boeketten met de dikke spinning tails waren iets kleiner en minder gevuld.
                          Was gewoon een superblokje misschien wel een van de mooiste legale blokjes die ooit ik heb afgeschoten.

                          Comment


                            Mensen, niet twijfelen.. Het is een belachelijk goede box! De cakes zijn stuk voor stuk hoogstaande kwaliteit: grote effecten, een dikke burst, een heerlijk tempo en bovenal prachtige kleuren. Met name de gouden strobe met color dahlia geeft een skittles gevoel en steekt qua pracht boven al het andere uit!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Mensen, niet twijfelen.. Het is een belachelijk goede box! De cakes zijn stuk voor stuk hoogstaande kwaliteit: grote effecten, een dikke burst, een heerlijk tempo en bovenal prachtige kleuren. Met name de gouden strobe met color dahlia geeft een skittles gevoel en steekt qua pracht boven al het andere uit!

                              Een Skittles gevoel, jij boefje

                              Comment


                                een van youtube, hier nog niet gezien.

                                Comment

                                Working...
                                X