Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Als Bert dit leest? Hamer er op,dat ze er niks aan veranderen. Dit is gewoon perfect,en dan bedoel ik ook echt perfect!
    Laatst aangepast door skyrider; 10 January 2017, 18:55.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #77
      Ben ik effe blij dat deze versie komende jaarwisseling hier in de straat staat inderdaad niets aan veranderen! zou zonde zijn.
      075 zaantjee

      Comment


        #78
        Wil hem ook snel aanschaffen hopelijk kom ik hem ergens in de buurt beetje tegen.

        Comment


          #79
          hoeveel mm zijn de tubes ?

          Comment


            #80
            deze moet je niet nemen voor grote spreiding dunkt me maar alleen voor de kleurtjes en spinners etc.
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              deze moet je niet nemen voor grote spreiding dunkt me maar alleen voor de kleurtjes en spinners etc.
              Precies de kleurtjes sommige denken alleen aan groot maar mooie felle kleuren zijn bij mij altijd welkom.

              Comment


                #82
                Zo de eerste bestelling is een feit en de gelukkige is deze box. Mooie kleuren en de spinners maken het af .

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                  hoeveel mm zijn de tubes ?
                  Dit vraag ik mij ook af. Iemand die dit weet?

                  Comment


                    #84
                    30mm tubes 2000 gram.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      30mm tubes 2000 gram.
                      Ow dat had ik niet verwacht! Op de bovenstaande film ogen de boeketten toch wat klein. Ze zijn echter wel super goed gevuld en het tempo is echt top!! Afgaand op de bovenstaande film had ik die 30mm niet verwacht... Dan toch maar deze box overwegen!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                        Ow dat had ik niet verwacht! Op de bovenstaande film ogen de boeketten toch wat klein. Ze zijn echter wel super goed gevuld en het tempo is echt top!! Afgaand op de bovenstaande film had ik die 30mm niet verwacht... Dan toch maar deze box overwegen!
                        Klein? Ziet er toch groots uit, is zo te zien ook op aardige afstand gefilmd.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Klein? Ziet er toch groots uit, is zo te zien ook op aardige afstand gefilmd.
                          Inderdaad op de productfilmpjes ogen de boeketten klein, maar als je de straatfilmpjes ziet dan zal je zien dat ze groot zijn !!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                            Klein? Ziet er toch groots uit, is zo te zien ook op aardige afstand gefilmd.
                            Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                            Inderdaad op de productfilmpjes ogen de boeketten klein, maar als je de straatfilmpjes ziet dan zal je zien dat ze groot zijn !!
                            In de bovenstaande film van Levensgenieter Post #77 vind ik de boekketten toch wat klein overkomen.
                            Het is lastig te zien doordat deze box de boeketten goed op dezelfde hoogte schiet. Eén van de weinige boxen die dit zo goed doet, maar de boeketten die buiten het “centrum” komen vind ik vrij klein ogen. Dit zie je met name terug in cake 3 en 4.
                            Verder zijn de boeketten prima gevuld en de blink en kleuren zijn echt TOP!!

                            Kijkend naar de afzonderlijke boeketten (op basis van de bovenstaande film) had ik de 30mm niet verwacht. Toch overweeg ik deze box wel te nemen! Ondanks dat ik de boetketten afzonderlijk gezien vrij klein vind ogen.
                            De kleuren zijn echt prachtig, het tempo is perfect en de vulling van de bombette is ook erg goed te noemen. Ofwel echt een kwaliteits box!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                              In de bovenstaande film van Levensgenieter Post #77 vind ik de boekketten toch wat klein overkomen.
                              Het is lastig te zien doordat deze box de boeketten goed op dezelfde hoogte schiet. Eén van de weinige boxen die dit zo goed doet, maar de boeketten die buiten het “centrum” komen vind ik vrij klein ogen. Dit zie je met name terug in cake 3 en 4.
                              Verder zijn de boeketten prima gevuld en de blink en kleuren zijn echt TOP!!

                              Kijkend naar de afzonderlijke boeketten (op basis van de bovenstaande film) had ik de 30mm niet verwacht. Toch overweeg ik deze box wel te nemen! Ondanks dat ik de boetketten afzonderlijk gezien vrij klein vind ogen.
                              De kleuren zijn echt prachtig, het tempo is perfect en de vulling van de bombette is ook erg goed te noemen. Ofwel echt een kwaliteits box!
                              In onderstaand filmpje zijn het toch wel dikke boeketten.

                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                #90
                                het effect is een beetje balltjes achtig , die uit elkaar knallen dat staat me niet zo aan daarom deze niet besteld . tempo en burst is verder prima jammer anders had ik hem wel gekocht

                                Comment

                                Working...
                                X