Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Denk het ook, hoewel ik 'm het voor het eerst had dit jaar, de 2017-versie en dat was ook indrukwekkender dan op de filmpjes. Twee boxen tegelijk schieten dan maar? Dat geeft 'm de juiste snelheid en dichtheid denk ik zo. Maar ook iets te prijzig voor hoe lang die dan duurt.

    Comment


      Afgelopen jaar nog één keer genoten van de 2016 productie van deze bak. Ik vond hem weer geweldig! Tempo goed, effectgrootte goed, mooi gevuld effect met veel kleur. Spijtig om te lezen dat de latere producties nogal verschillend zijn in tempo. Dat maakt of breekt een box wel vind ik.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Straatfilmpje van mij van een batch 2017. (Helaas niet de gehele 1e cake op de film) Onwijs mooie box, mist alleen een finale en ietsje rustiger is ook prima. Opgelost in 2018 batch en de eerste keer dat ik een box weer neem. Zin in!

        Comment


          Zelf vond ik de 2017 toch fijner kwa tempo !!
          Kruitkoorts !

          Comment


            Blijft een heerlijke rammer.

            Comment


              Onder andere voor het lekkere tempo, zoals hierboven, had ik hem aangeschaft. Helaas had ik ook de 2018 versie.

              Comment


                Ik vond hem (2018 versie) toch ook wat minder in de straat. Had misschien ook wat te hoge verwachtingen erbij. Bakken als On The Beat 2017 en Spinnerz 2 Colorz ramde deze er toch wel uit. Desondanks nog steeds een prima box, maar ik zou liever voor iets anders gaan.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  2018 batch

                  Kruitkoorts !

                  Comment


                    Ik kon deze box voor een knal prijsje op de kop tikken, heb er dus 5 stuks aangeschaft. Afhankelijk van de batch die ik heb ga ik kiezen of ik ze allemaal tegelijk in W-shape schiet of 1x2 en 1x3.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                      Ik kon deze box voor een knal prijsje op de kop tikken, heb er dus 5 stuks aangeschaft. Afhankelijk van de batch die ik heb ga ik kiezen of ik ze allemaal tegelijk in W-shape schiet of 1x2 en 1x3.
                      5 stuks!!!!.. moet het wel een hele lekkere knalprijs zijn geweest. Vet hoor.
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        Had hem ook vond dit een van de minste boxxrn die ik had. Heb hem dan dit jaar ook niet meer besteld

                        Comment


                          Deze box komt er nu toch als compound met weer het juiste tempo.. ben benieuwd hoe die presteert. Hopelijk als de 2017 versie want dat was een topper.

                          Comment


                            Slechtste box joh? Lijk wel of ik de enige ben die 'm goed vond. Tempo was wat lager maar de schoonheid spat er vanaf. De oehs en aahs zijn letterlijk op m'n filmpje te horen:

                            Op 00.15 . En na afloop kwam ook iedereen naar me toe wat een schitterende box het was ( en had er al zat geschoten toen, dit was rond 01.00 s'nachts )

                            Comment


                              Juist die tail maakt hem erg vet, 2018 zonder tail is toch vele malen minder boeiend zo..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                                Juist die tail maakt hem erg vet, 2018 zonder tail is toch vele malen minder boeiend zo..
                                Funke heeft ook veel produkten met mooie tails

                                Comment

                                Working...
                                X