Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is dit weer niet zo'n geval net zoals de Transbomber? Op films niet echt dat je denkt van WOW! maar in de straat toch enorm vet blijkt te zijn!? Al vind ik m zelf op de filmpjes hier nou niet echt bijzonder ofzo, veel van hetzelfde. Voor mij in ieder geval niet overtuigend genoeg om m te kopen. Maar we gaan het over een aantal dagen zien en horen!

    Comment


      Deze kan niet tegen vallen in de straat. Uiteraard heeft een ieder zijn smaak, maar dit is echt een pracht van een box.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        2017 versie voor dit jaar is binnen!
        Klapchi

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
          Is dit weer niet zo'n geval net zoals de Transbomber? Op films niet echt dat je denkt van WOW! maar in de straat toch enorm vet blijkt te zijn!? Al vind ik m zelf op de filmpjes hier nou niet echt bijzonder ofzo, veel van hetzelfde. Voor mij in ieder geval niet overtuigend genoeg om m te kopen. Maar we gaan het over een aantal dagen zien en horen!
          De Transbomber was in mijn geval precies andersom, mooie video's maar matig in de straat (2017 versie). Maar smaken verschillen uiteraard. Baal er nog steeds een beetje van dat ik deze niet heb besteld, maar heb wel de Spinnerz 2 Colorz, ook een erg gaaf product!

          Comment


            Ook dit kaar deze topper in huis!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_160219.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,5 KB
ID:	1570864

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_160236.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,0 KB
ID:	1570865
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
              Had vorig jaar de 2016 versie en vond hem mooi, maar ik was niet weg geblazen. Blijkbaar is de 2017 versie (langwerpige doos) dus nog beter ...
              Misschien volgend jaar weer meepakken.
              Iets eerder dan verwacht want als vervanger gekregen/gekozen. Ben benieuwd ...

              Comment


                Ben heel benieuwd naar deze topper!

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04358.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,6 KB
ID:	1570882

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04359.jpg
Vertoningen:1
Grootte:181,5 KB
ID:	1570885

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC04360.jpg
Vertoningen:1
Grootte:146,3 KB
ID:	1570884
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  Ook deze (ik heb de 2017 versie) had net als de 2017 Breda’s Finest geen ijzeren banden om de kooi. Is dat bij de 2018 versie ook zo? Zou een extra goede reden kunnen zijn om vooral meer Pangu te kopen.

                  Comment


                    Degene die ik vorig jaar had, met een verrassing onder een Vd folies
                    https://youtube.com/c/EindjePyro

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                      Ook deze (ik heb de 2017 versie) had net als de 2017 Breda’s Finest geen ijzeren banden om de kooi. Is dat bij de 2018 versie ook zo? Zou een extra goede reden kunnen zijn om vooral meer Pangu te kopen.
                      Is denk ik een foutje geweest vanuit China. Heb de 2018 Colorfull City en 2017 On the Beat..beide stalen banden om de kooi

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                        Ook deze (ik heb de 2017 versie) had net als de 2017 Breda’s Finest geen ijzeren banden om de kooi. Is dat bij de 2018 versie ook zo? Zou een extra goede reden kunnen zijn om vooral meer Pangu te kopen.
                        Ehm extra goede reden om gwn pangu meer te kopen? Waarom?
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          Weet iemand of de 2018 versie al ergens geschoten is? Ik heb er 2 en kwam er bij het doorlonten achter dat 1 van 2017 is en de andere van 2018. Ze gaan tegelijk en hoop dat ze een beetje dezelfde timing hebben.

                          Comment


                            Tegenvaller van de avond, 1e cake goed, 2+3de cake slecht 4de cake goed. 2018 batch

                            Comment


                              2017 versie geschoten, een jaar gedroogd in een bunker in Breda. Presteerde fantastisch. Harde knallen, mooie felle kleuren en een enorme spreiding. De spinners vielen hier goed in de smaak. Tempo was goed, niet te snel. En een schouderklopje naar mezelf, perfect doorgelont.

                              Comment


                                was voor mij ook tegenvaller vd avond..
                                erg traag en geen goede burst (2018)

                                Comment

                                Working...
                                X