Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wow, wat een ongelooflijke topper is dit! Twijfel....
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Dikke bak vanavond in Pijnacker. Voor het eerst gezien in levende lijve. Concurrerende bak voor de Spinnerz to Colors waar in dit topic al over gediscussieerd wordt. Als je voor de kleuren kiest zou ik voor deze gaan, zijn iets feller voor mijn gevoel dan de Spinnerz. Allebei snoeiharde burst. Vind zelf de Spinnerz iets gaver ivm het alleen maar spinners hebben. Kleurtjes neem ik dan voor lief.

      Comment


        Ben benieuwd. Staat er 1 hier in de straat dit jaar. Als ik dat zo lees wordt het een finale object.

        Comment


          Wat een waanzinnige bak is dit toch. Hij viel mij vorig jaar al op, maar had hem nog nooit live mogen aanschouwen en nu dus wel : adembenemend !
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
              Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

              Ja, ik zag je bijna omvallen \\\\jorik
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Dit jaar ook erbij. Zin in! Voor het eerst dit jaar Pangu boxen.
                -FireworksHolland-

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                  Wow, wat een ongelooflijke topper is dit! Twijfel....

                  Bij twijfel altijd doen.

                  Ps kijk nu al uit naar je beelden en reactie

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                    Dit jaar ook erbij. Zin in! Voor het eerst dit jaar Pangu boxen.
                    Daar ga je geen spijt van krijgen.

                    Comment


                      Deze staat na gisteravond in Pijnacker definitief op mijn lijstje voor volgend jaar. Wat een prachtige bak is dit zeg, flinke burst en echt prachtige intense kleuren.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                        Deze cakebox heeft mij vanavond in Pijnacker totaal overdonderd! Schitterende box! Zeer harde knallen, prachtig ronde boeketten die mooi gevuld zijn, hele heldere kleuren, en een zalig tempo. Ik was echt onder de indruk!

                        Had deze na de lovende kritieken van vorig jaar in de freakactie voor een zacht prijsje kunnen scoren. Ben er blij mee

                        Comment


                          Nu kan ik helemaal niet meer wachten op Oud en Nieuw
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            Echt een topper! Komt hier voorbij rond 12.25:

                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              Echt een topper dit, zeker een aanrader. Heldere kleuren, harde burst, alles wat een box moet hebben

                              Comment


                                Lang getwijfeld om deze te halen. Uiteindelijk niet gedaan. Misschien heb ik daar toch een beetje spijt van. Wie weet volgend jaar..

                                Comment

                                Working...
                                X