Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2017 ziet er sowieso beter uit dan 2016.Misschien waren mijn verwachtingen wel gewoon te hoog en door het geweld wat ik er voor heb gezien dat die wauw factor ontbrak.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Heb denk ik precies hetzelfde als kwintos. Te hoge verwachtingen gehad en ook de 2016 versie ...

      Comment


        Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
          Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.
          Dat was bij mij ook met de 2016 wel jammer opzich maar goed doe je niks aan.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Dat was bij mij ook met de 2016 wel jammer opzich maar goed doe je niks aan.
            Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
              Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
              En toch niet met je eens, ik had zelf 2 van 2016 alles keurig omhoog. WE hebben ook de 2017 versie gezien deze was wel nog beter dan de 2016. Ik vond hem vorig jaar al top en nooit gedacht dat het nog beter zou worden. Het is dus nog mooier geworden vind dat echt heel gaaf om te zien!!

              Comment


                Mooie box, goede kleuren mooi vol!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                  Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
                  Ben in iedergeval blij dat niet het hele blok uit elkaar is geklapt want dan ben je nog verder van huis.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                    Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.
                    Hier precies hetzelfde! Ik had een kort maar erg krachtig showtje Show van 10min+ nu in 3 minuten klaar Wel een bonk geweld
                    www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                    Comment


                      Ik had deze box dit jaar in mijn collectie en ik vind deze persoonlijk een beetje overhyped. Het is een hele mooie box en vooral cake A is geweldig, maar ik had er persoonlijk wel meer van verwacht.

                      Ik vind het zelf jammer dat de cakes met de spinners minder goed gevulde boeketten hebben, ik snap wel dat door gebruik van de spinners minder gram voor het boeket overblijft maar ik zie persoonlijk dan liever iets minder dikke spinners en wat grotere boeketten daarvoor in de plaats terug.

                      Ik denk niet dat ik deze nog een keer in de collectie ga opnemen, terwijl dit wel een aparte box is met zijn eigen stijl.
                      Laatst aangepast door chac; 3 January 2018, 00:08.

                      Comment


                        Straatfilmpje van deze topper (2016)

                        Comment


                          Hier de 2017 versie geschoten.

                          Voor mij de beste cakebox van 2017! Schiet hoog, maar echt mega grote boeketten, mooi gekleurd, hard burst, mooie spinners!

                          Heerlijk
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            Mijn straat filmpje
                            Laatst aangepast door TotalConfus; 7 January 2018, 19:00.

                            Comment


                              Ik had de 2017 versie en deze box viel mij echt heel positief op tussen al het geweld. Voor mij dus de beste box van dit jaar.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                                Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.
                                Ik had ook de 2016 versie en ging gewoon goed hier. Ik had wel denk ik ook te hooggespannen verwachtingen want vond hem wel goed maar zeker niet het beste wat ik gezien heb.

                                Comment

                                Working...
                                X