Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I've got the power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben benieuwd of hier een opvolger van komt nu pangu een nieuwe weg in geslagen heeft. Het waren fijne blokken. Blij deze gehad te hebben samen met zijn tropische zusje.

    Comment


      Wij hadden deze ook in de straat afgelopen jaarwisseling. Voor het geld is het natuurlijk een heel goed blok. Maar het is mijn smaak niet echt.

      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        Ik heb er hier nog 1 van staan, heerlijk spul voor de vooravond

        Comment


          eeuwig zonde dat deze niet meer gemaakt worden. Blijven heerlijke escalatieblokjes.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            Bewust nog een van bewaard in 2018. En was weer geweldig voor die 20 mm. Lekker in hoog tempo de lucht vol rammen.
            Ik meen dat koning deze nog had gefilmd 's avonds, dus de film komt vast nog wel.
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              Hierbij de film! Deze cake was dus van Beast Mode. Prachtig bakkie!

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                Komt zoiets nog terug?

                Comment


                  Blijft een gave cake, onvoorstelbaar hoe dit uit 500 gram komt. Enige dat hierbij in de buurt komt is de Santiago Masters van Magnum tegenwoordig; verder komen 100shots 500grams cakes toch vaak tekort.

                  Comment


                    Dit was cker een topper, had er destijds 2. Echt een rambakkie voor 25 euries.
                    De variant 'tropic Night' geloof ik was ook prima

                    Comment

                    Working...
                    X