Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I've got the power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Dit was voor mij ook de verrassing van de avond samen met de Hangzou van Wolff. Leuk wat Pangu uit 5 gram weet te halen. Mijn kids vonden deze box zeer mooi.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #92
      Denk de beste 500 grams cake die er te halen is..1 en al snelheid en wat er met die 20mm uitkomt is zeer goed te noemen..ik had 3stuks en 2 daarvan voor de transbomber gedaan..damn dat maakt die een top cakebox ineens nog meer een topper met een goede opbouw..hopelijk volgend jaar nog te koop.

      Comment


        #93
        Hij had er zin in afgelopen oud & nieuw.

        Laatst aangepast door Beastmode; 31 May 2019, 23:08. Reden: Typo
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #94
          Blijft toch zonde dat Pangu deze niet meer importeert. Blijft een supergaaf blokje

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Blijft toch zonde dat Pangu deze niet meer importeert. Blijft een supergaaf blokje
            Inderdaad, kan toch ook gewoon op aanvraag van de winkeliers lijk me.. zijn genoeg grote winkels hier die redelijk wat kartonnen willen afnemen.

            Comment


              #96
              Blijft bijzonder wat ze uit 500 gram kunnen halen

              Comment


                #97
                er was niet genoeg afname van de winkeliers....
                vandaar dat tie er niet meer is

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                  er was niet genoeg afname van de winkeliers....
                  vandaar dat tie er niet meer is
                  Dat is volgens mij niet helemaal waar..zo had mijn leverancier 20 karton in bestelling staan..lijkt mij dus dat er genoeg interesse was. Wie weet wat de toekomst brengt

                  Comment


                    #99
                    Dat is zeer zeker wel de juiste reden waarom ze eruit gaan. Ze moeten tegenwoordig echt veel inkopen doen per artikel, en dat is voor een relatief kleine importeur lastig en dus moeten er keuze's gemaakt worden. Waar je eerder een orde neer kon leggen van 50-100 karton is dat nu vele malen hoger, dat kan maar zo 300-500 zijn.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dit artikel (en ook the tropical night) was bij veel freaks zelfs een grote onbekende.
                      Pas na jaarwisseling 2017/2018 kreeg deze bekendheid door posts hier en door filmpjes.

                      Helaas was de spoeling qua aanbod (in de regio) toen al heel erg dun en i.p.v. een karton van beide was ik uiteindelijk blij dat ik nog ergens 2 losse IGTP heb kunnen bestellen .
                      I love Mines

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                        Dit artikel (en ook the tropical night) was bij veel freaks zelfs een grote onbekende.
                        Pas na jaarwisseling 2017/2018 kreeg deze bekendheid door posts hier en door filmpjes.
                        Dat kwam natuurlijk ook wel een beetje doordat pas eind november 2017, bekend was dat deze naar Nederland gingen komen. En aangezien de meeste freaks dan al ver klaar zijn met bestellen.
                        Ik weet nog wel dat ze in Breda toen ineens verschenen, en ik ze allebei MOEST hebben... Nog even de laatste centen onder de bank vandaan getoverd, en hatsikidee!
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                          Hij had er zin in afgelopen oud & nieuw.

                          hij had er zeker zin aan, top blokje, heeft alles, jammer dat die verdwijnt

                          Comment


                            Vooral voor het geld. Bij de concurrent vragen ze €60,- voor een 100sh 20mm blokje ( Tristar ). Rubro heeft ook wel leuke 20mm bakjes. En Pangu komt dit jaar met een 20mm compound!

                            Comment


                              Gelukkig heb ik er nog 2 bemachtigd, top blokje.
                              Evo komt dit jaar ook met een 100sh 20mm bakje eens kijken hoe die presteert.

                              Comment


                                jammer dat ze er niet meer zijn...

                                eerst 1


                                en dan 2 tegelijk waarvan 1 met haast

                                Comment

                                Working...
                                X