Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kung Fu I + II + III

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Kungfu 1 2 3 zijn te gek vind ik. Prachtige boeketten. Zijn ze nog in de handel?

    Comment


      #77
      Zijn nog wel her en der te koop nu. Ik weet niet of er weer nieuwe voorraad komt.

      Comment


        #78
        Ik heb nog niets vernomen dat deze uit de handel gaan, verwacht dus dat zo gewoon nog te koop zullen zijn.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Tijd voor een straatfilmpje van deze toppers.





          Well, that depends...

          Comment


            #80
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181230_161102.jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,9 KB
ID:	1571596
            Product foto!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
              Tijd voor een straatfilmpje van deze toppers.





              Toppers ja? Vind de uitwerkingen niet echt best voor 50mm. Mogen van mij wel geupgrade worden naar concurrenten voor de Eccentric shots!

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Toppers ja? Vind de uitwerkingen niet echt best voor 50mm. Mogen van mij wel geupgrade worden naar concurrenten voor de Eccentric shots!
                Naar mijn bescheiden mening zijn het zeker toppers, zeker voor de prijs waarvoor je deze tegenwoordig kunt krijgen.

                Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de upgrade andersom gegaan. Ik meen me te herinneren dat Evo de Eccentric Shots heeft gebaseerd op de Kungfu, met klaarblijkelijk een betere uitwerking. Dit is niet het enige product waarbij Evo heeft geleend van Pangu. De Bunker Blaster bevat cakes van de On the Beat, de Limited Edition 1 bevat in ieder geval cake 1 en 6 van de GP1 en zo zijn er vast nog wel wat gelijkenissen te vinden.
                Well, that depends...

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                  Naar mijn bescheiden mening zijn het zeker toppers, zeker voor de prijs waarvoor je deze tegenwoordig kunt krijgen.

                  Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de upgrade andersom gegaan. Ik meen me te herinneren dat Evo de Eccentric Shots heeft gebaseerd op de Kungfu, met klaarblijkelijk een betere uitwerking. Dit is niet het enige product waarbij Evo heeft geleend van Pangu. De Bunker Blaster bevat cakes van de On the Beat, de Limited Edition 1 bevat in ieder geval cake 1 en 6 van de GP1 en zo zijn er vast nog wel wat gelijkenissen te vinden.
                  Deze gaan vooral een stuk te hoog,dat is het grootste verschil,heb 4 soorten gehad (The Junk,Eccentric,Kungfu,Big Shots)

                  1= Eccentric
                  2= The Junk
                  3/4= Kungfu/Big Shots

                  Dat is hoe ik ze ervaren heb afgelopen jaargang..

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                    Naar mijn bescheiden mening zijn het zeker toppers, zeker voor de prijs waarvoor je deze tegenwoordig kunt krijgen.

                    Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de upgrade andersom gegaan. Ik meen me te herinneren dat Evo de Eccentric Shots heeft gebaseerd op de Kungfu, met klaarblijkelijk een betere uitwerking. Dit is niet het enige product waarbij Evo heeft geleend van Pangu. De Bunker Blaster bevat cakes van de On the Beat, de Limited Edition 1 bevat in ieder geval cake 1 en 6 van de GP1 en zo zijn er vast nog wel wat gelijkenissen te vinden.
                    Ja in de zin, ze mogen van mijn part van gelijke prestatie worden. Dat zijn ze gewoon overduidelijk niet. En ja klopt, maar Evo slaat dan ook bij dezelfde leverancier in. Maar mij viel het inderdaad ook op dat veel nieuwe evo boxen bestaande cakes hebben van Pangu boxen ( on the beat, colorful city, yellow river of een andere flower crown cake ). Ik als consument juich dat juist toe, het zijn gewoon super dikke kwaliteit cakes. Maar hoe Pangu erover denkt, geen idee. Misschien iets minder positief?

                    Comment


                      #85
                      Ik had fit jaar dat bij een aantal kung fu’s de stijglading niet werkte op zich geen probleem ff omdraaien en de volgende erin ;)
                      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                      Comment


                        #86
                        Zijn deze single shots nog ergens te koop? Ik kon er zo snel geen winkels vinden helaas.

                        Comment

                        Working...
                        X