Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shapely Flowers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Shapely Flowers

    Artikelnummer: 147A
    Artikelnaam: Shapley Flowers
    Aantal Schoten: 19schoten
    Effectomschrijving: 4 x 19 schots superzwermpot
    1 x 19 schots blauwe en zilveren staarten
    1 x 19 schots rode met crackling staarten
    1 x 19 schots groene met crackling staarten
    1 x 19 schots gele bloemenstaarten overgaand in rode, zilveren, gele en groene peony's

    Richtprijs: 120 euro
    Laatst aangepast door moontan; 22 April 2007, 17:04.

    #2
    Lijkt me niet de moeite waard, ongeacht het effect.
    30 euro per pot is gewoon te duur.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
      Lijkt me niet de moeite waard, ongeacht het effect.
      30 euro per pot is gewoon te duur.
      Dit ben ik niet met je eens, ik wil best wel 30euro betalen voor een 19shots pot alleen dan moet het niet zo'n standaart peony potje zijn.
      als de effecten een beetje speciaal en van goede kwaliteit zijn en het tempo is goed, dan betaal ik zo 30euro voor een 19sh cake

      denk bijvoorbeeld aan de 2 wonderful cakes van crown, deze zijn 30euro per stuk maar ze zijn zo goed dat we ze hier al meerdere malen de lucht in hebben zien gaan, net als de prodigy die is 23 euro voor 12 schoten.. is ongeveer het zelfde als 30euri voor 19schoten, ook deze is zo mooi dat wij hem al meerdere malen gehad hebben


      Je moet niet enkel op prijs informatie een product afkeuren vind ik
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        In het echt zijn deze potten aardig aan de grote kant. Effecten zijn harde burstknallen met peony's en knetter (dacht dat ik B had gekocht).

        Comment


          #5
          Vond je em ook het geld waard?
          Want voor 30 euro moet het nogal wat zijn voor een 19 schots pot...

          Comment


            #6
            Wow, echt duur. Dan zal je altijd zien, zijn het potjes met flut-tails ofzo

            Comment


              #7
              Ik zou er geen 30 euro voor neerleggen. Deze potten hebben wel een oké effect, maar voor 30 euro zijn er betere te vinden.
              Laatst aangepast door kruitsnuiver; 7 October 2007, 16:02.

              Comment


                #8
                Ik zou eerst wel een filmpje willen zien van die potten voor ik ze zou kopen. Anders is het simpelweg te duur. Maar als de effecten echt goed zijn dan zijn ze hun 30 euro misschien wel waard.
                ~Coen21

                Comment


                  #9
                  nah ik vind 30 euro ook grof geld voor een nederlandse legale 19sh cake.... ik leg het er in iedergeval niet voor neer

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door zuen Bekijk bericht
                    Wow, echt duur. Dan zal je altijd zien, zijn het potjes met flut-tails ofzo
                    Het zijn niet alleen de staarten hoor. Eerst een silvere staart (of crackling) en daarna een peony. Effecten waren groot te noemen, net zoals de potten die ook aan de grote kant zijn. Het waren dus niet speciale effecten waar je meer geld voor neer wilt leggen.

                    Comment


                      #11
                      Prijs is gehalveerd bij The Firework Factory in Hoofddorp....15 Euro per stuk !!

                      Cheers
                      Mek

                      Comment


                        #12
                        o
                        op vuurwerkboer.nl zijn ze te koop voor 17.50 per pot

                        Comment

                        Working...
                        X