Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sirius & The Blizz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zie ze online zelfs staan voor 25 bij Kuiper

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
      Zie ze online zelfs staan voor 25 bij Kuiper
      Tijdens de freakactie van Magnum voor €21,- gekocht. Verwacht ze dit seizoen voor €22,50 in de Freak. Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op de verwachting dat het marketing concept met freakkortingen een zelfde trend vertoond als dat van een conculega.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
        Tijdens de freakactie van Magnum voor €21,- gekocht. Verwacht ze dit seizoen voor €22,50 in de Freak. Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op de verwachting dat het marketing concept met freakkortingen een zelfde trend vertoond als dat van een conculega.

        Zo zie je maar weer wat voor top actie Magnum heeft gehouden!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
          Tijdens de freakactie van Magnum voor €21,- gekocht. Verwacht ze dit seizoen voor €22,50 in de Freak. Dit is overigens pure speculatie mijnerzijds, gebaseerd op de verwachting dat het marketing concept met freakkortingen een zelfde trend vertoond als dat van een conculega.
          Tering, das een goede deal.
          Wanneer houdt magnum die actie?

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
            Tering, das een goede deal.
            Wanneer houdt magnum die actie?
            Afgelopen seizoen was dit laatste week van oktober meen ik (30%). Later in het jaar was er nog een actie (25%).

            Comment


              #36
              Zijn ze echt zo goed?
              Voor ongeveer een tientje per stuk verwachte ik er niet zo veel van.
              There is no such thing as enough fireworks.

              Comment


                #37
                Dit zijn echt toppers voor die prijs! Had er ook niet veel van verwacht maar echt dikke cakes!!

                Comment


                  #38
                  Moet zeggen dat je voor de prijs zeer goed presterende cakes krijgt, maar wel met de kanttekening dat het blauw in de eerste cake wel heel erg mager is in vergelijking met het productiefilmpje.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                    Hierbij een video. Helaas een slechte want de camera wilde niet draaien. Maar beter iets aan beeldmateriaal dan niets:
                    Even een reupload gedaan waar het beeld niet meer gedraaid is.

                    Comment


                      #40
                      Ik kende deze nog niet ( volgens mij ), maar ze komen echt goed over op dit filmpje! Zeker voor wat ze kosten tijdens de Magnum actie.

                      Comment


                        #41
                        Puike cakes, beide erg mooi! voor een mooie prijs heb je 2 strakke cakes in de straat staan

                        Comment


                          #42
                          Echt helemaal niks mis mee inderdaad, de eerste is wat basic in de effecten (zie je iig erg vaak) maar prima uitgevoerd. Die tweede vind ik erg mooi. Zeker in hun actie heb je een mooie set te pakken, maar ook daarbuiten vind ik ze goed geprijsd.
                          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                          Comment


                            #43
                            Hmm deze was me ook nog nooit echt opgevallen en ogen prima. Voor mij sowieso een verademing om weer eens een cake met 1 enkel effect te zien!

                            Comment


                              #44
                              Deze meegepakt in de actie bij Holten. Lijken me dikke cakes!
                              The 31st of December..

                              Comment


                                #45
                                Goede cakes dit.
                                Op deze video zie je 2 setjes van 2.
                                De eerste had wel haast.
                                Jammere is dat er geen finale salvo's in zitten!

                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X