Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Magnum Vuurwerk 2023/2024!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Al eerder gevraagd maar ik wil ook erg graag weten of de nieuwe batch caïro crackling dezelfde burst en effectgrootte heeft gehouden t.o.v. voorgaande batches

    Comment


      #62
      Hoe is het voorraadbeheer voor elke winkelier precies verbeterd ten opzichte van afgelopen jaar? De werkelijk geleverd voorraad kwam bij bijna alle winkels niet overeen met de voorraad die via jullie webshop magnumvuurwerk.nl te bestellen was. Wie beheert de digitale winkelvoorraad (winkelier of importeur?) en hoe is dat punctueler gemaakt dit jaar?
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #63
        Nou ik ben erg benieuwd naar het verslag, kom maar door!

        Comment


          #64
          Verslag is ingestuurd, wachten even op goedkeuring hiervan.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
            Hoe is het voorraadbeheer voor elke winkelier precies verbeterd ten opzichte van afgelopen jaar? De werkelijk geleverd voorraad kwam bij bijna alle winkels niet overeen met de voorraad die via jullie webshop magnumvuurwerk.nl te bestellen was. Wie beheert de digitale winkelvoorraad (winkelier of importeur?) en hoe is dat punctueler gemaakt dit jaar?
            Als de winkels de voorraden niet op de site bijhouden maar bijvoorbeeld wel op hun eigen webshop dan krijg je dit soort gekkigheid. Overigens was vorig jaar ook een gekkenhuis in alle opzichten. Moet zeggen dat ze zowel expert als magnum producten bij ons gewoon zoals besteld was geleverd is… denk toch dat je bij je dealers moet zijn ;)

            Comment


              #66
              Ik heb met de Magnum 25 % 1.2" Temptation Willow besteld maar wil graag weten of deze in kooi en compound geleverd word?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyro_024 Bekijk bericht
                Ik heb met de Magnum 25 % 1.2" Temptation Willow besteld maar wil graag weten of deze in kooi en compound geleverd word?
                Magnum heeft mij vorige jaar met de free style madness laten ervaren dat zonder kooi ook genoeg mogelijk is. Aangezien beide nieuwe producten zijn, zou ik er vanuit gaan dat dit ook zonder kooi is.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
                  Magnum heeft mij vorige jaar met de free style madness laten ervaren dat zonder kooi ook genoeg mogelijk is. Aangezien beide nieuwe producten zijn, zou ik er vanuit gaan dat dit ook zonder kooi is.
                  Ja, de freestyle madness heb ik gezien op video is een mooie en dat zonder kooi ja? Hopen dat de 1.2'' Temptation Willow net zo presteert

                  Comment

                  Working...
                  X