Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Ass.] Final City Trip

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Ass.] Final City Trip

    Artikelnummer: VC415
    Artikelnaam: Final City Trip
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 2282,4 gram
    Aantal schoten: 5x 36 schoten
    Effectomschrijving: 5 verschillende 36 shots 500 gram cakes met de mooiste en best geselecteerde effecten. Absoluut top assortiment!
    Afmeting:
    Max. tube diameter: …mm
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 5/1
    Adviesprijs: € 179,99
    Winkelprijs: € 149,99
    O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	VC415-Final-City-Trip-Magnum-Vuurwerk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,6 KB
ID:	1616555



    Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 9 September 2023, 12:21. Reden: Prijsupdate 2023
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hahaha ook hier een cake minder… dan mag er voor dit bedrag wel een kooi omheen xD

    Comment


      #3
      Video gevonden op het kanaal van TheGizmo75:

      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #4
        Voor 115 gespot bij vechtweelde, is ie dat waard ?

        Comment


          #5
          Ja, het is wel echt een mooie set maar verwacht geen dikke burst.

          Comment


            #6
            Vorig jaar op een demo (toen nog met 6 cakes) gezien en vond ze goed opvallen.
            Misschien niet het hardste maar wel goed afgewerkte effecten. Door het tempo was het ook een mooie set.
            Staat bij mij wel in de top 3.

            Lang getwijfeld om deze te kopen maar uiteindelijk dit jaar (nog) niet
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              #7
              Deze serie valt heel erg tegen, veel te weinig burst.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #8
                De nieuwe naam en aantal doet gelukkig geen afbreuk aan dit leuke setje cakes zoals ze nog met z'n zessen waren.
                Zoals Sirens aangeeft geen harde burst maar het zijn echt prima cakes.

                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #9
                  Niet mega qua burst maar toch wel prima cakes. Vooral door het tempo.
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    #10
                    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                    Comment


                      #11
                      In mijn exemplaar zit 2x de Berlin, en mist de Amsterdam. Geen idee of dat positief is of niet haha. Ik laat het lekker voor wat t is.

                      Comment


                        #12
                        In mijn exemplaar zat nog wel de moscow. Weet zo niet welk jaartal productie het is maar kreeg het er wel bij. Heb ook nog 20 euro minder betaald dan de eerste prijs omdat er 1 cake zou missen.

                        Ben benieuwd naar morgen of de cakes wat goed blijven in het weer.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                          In mijn exemplaar zit 2x de Berlin, en mist de Amsterdam. Geen idee of dat positief is of niet haha. Ik laat het lekker voor wat t is.
                          Haha, ruilen? Wij hebben twee keer de Amsterdam en twee keer de Paris. En nog een losse Paris om er 6 stuks van te maken. Niet helemaal lekker gegaan met ompakken..

                          Comment


                            #14
                            Rond 18:00 afgestoken met de kleine man. Dacht de burst valt mee, maar dat viel alles behalve tegen. Voor mij tot nu toe de verrassing. De buren van verderop zeiden wat is dit dan! Zonde om nu al af te steken. Was totaal niet zonde om hem eerder af steken, mooi moment met mijn zoon

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kamuro Bekijk bericht
                              Rond 18:00 afgestoken met de kleine man. Dacht de burst valt mee, maar dat viel alles behalve tegen. Voor mij tot nu toe de verrassing. De buren van verderop zeiden wat is dit dan! Zonde om nu al af te steken. Was totaal niet zonde om hem eerder af steken, mooi moment met mijn zoon
                              Precies ik weet ook niet beter dat deze een goede burst hebben

                              Comment

                              Working...
                              X