Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Santiago Masters

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Helaas dit jaar afgekeurd wordt (hier) vervangen door de Display turbo box 100 shots

    Comment


      #92
      Hoe kan het dat vuurwerk dat wordt verkocht in de voorverkoop later alsnog wordt afgekeurd? Santiago Masters is als ik dit topic mag geloven vorig jaar ook verkocht.. Is de wetgeving alweer veranderd?

      Ik had bij Magnum direct besteld en de 'Battle of Angles 103 shots 495 gram van Crown Collection als alternatief gekregen. Beetje raar, want als ik dit topic moet geloven is het een omlabeling van hun eigen (Magnum) Angel Dust 103 shots. We gaan het 1 januari 2024 om 00:00 allemaal zien of het wat is.

      Comment


        #93
        Vuurwerk dat in de voorverkoop wordt aangeboden hoeft niet te betekeken dat dit al bij ee importeur of in de winkel direct op voorraad is. Vorig jaar zijn deze of niet getest of wel goed gekeurd. Alleen de productie van dit jaar is afgekeurd, wat daar de precieze reden van is is niet bekend maar dat heeft niet met gewijzigde wetgeving te maken. Als er nog oude voorraad is mag deze gewoon uitgeleverd worden.

        Comment

        Working...
        X