Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caïro Crackling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of weet niet per hoeveel wordt geschoten ik blijf genieten van de filmpjes

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
      Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of weet niet per hoeveel wordt geschoten ik blijf genieten van de filmpjes
      Precies, en met het uitzoeken van een product zie ik 'm liever in zijn uppie.
      Eigenlijk heeft jouw filmpje, T-rixxer, juist meerwaarde.

      Comment


        Deze waren weer puur genieten, wat een burst en spreiding!

        In een doorlontprojectje verwerkt, vanaf 01:10.

        Comment


          Precies, lekker uploaden die films. Juist mooi om de verschillende te zien.


          @Airforse, ontzettend dik zeg, heel gaaf. Had je het idee dat het wat toevoegde om er 18 te doen of was het echt dikken dan bv 12?
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Precies, lekker uploaden die films. Juist mooi om de verschillende te zien.


            @Airforse, ontzettend dik zeg, heel gaaf. Had je het idee dat het wat toevoegde om er 18 te doen of was het echt dikken dan bv 12?
            Nee, was eigenlijk meer een gelukje dat mijn stookmaat ook al een karton had aangeschaft. Achteraf gezien wel lekker om 6/6/6 te schieten. Die dikke finales zijn voor je gevoel altijd zo voorbij, dat had ik nu voor de verandering een keer niet. Gewoon een minuut lang pompen!

            Comment


              Nog maar een filmpje dan, omdat de Cairo Crackling zo goed is:

              Comment


                Is al genoeg over gezegd. Superdik!

                Comment


                  En per 4 nog dikker. De cameravrouw vond het nogal overweldigend en deed maar een stapje achteruit

                  Comment


                    Comment




                      We wisten al dat de 2023 Batch net zo goed presteerder als de 2020 Batch. Voor de liefhebbers hebben we een vergelijkingsvideo gemaakt. Live en na het zien van de beelden, voelt het als of de 2023 Batch zelfs beter is. Op gebied van effect vulling & grote. Hopelijk is de eventuele 2024 variant weer net zo goed
                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Kun je misschien niet mijn thumbnail gebruiken zonder toestemming?
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
                          Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

                          Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
                            Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

                            Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

                            Verdorie wat rammen zeg, ge-wel-dig!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              In dit filmpje begint het met 3x de 400s Display Box tegelijk.
                              Vanaf +/- 1:10 komen daar 4 Transbombers bij waarna vanaf 02:00 ook nog 6 stuks Caïro Crackling te zien zijn, rammen!

                              Zet hem voor de beste beelden even op 4K.

                              Haha, lekker Mike, wat een chaos geeft die Caïro zeg. Ongekend!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Alsof we al niet genoeg filmpjes hebben heb ik hier een karton Cairo tegelijk. Echt een heerlijke beuker waar je geen genoegen van krijgt. Per 6 is het een super project waar je wel de aandacht mee in de straat krijgt. Laat Magnum deze écht met dezelfde uitwerking terug krijgen want hier kan je onbeperkt van genieten, of het nou los of per meer is. En nogmaals: graag een paar containers extra dit jaar


                                Dit is met windkracht 6 geschoten

                                Comment

                                Working...
                                X