Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atmosphere

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Atmosphere

    Artikelnummer: 1351
    Artikelnaam: Atmosphere 64 shots
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 790 gram
    Aantal schoten: 64 schoten
    Effectomschrijving: Begeef jezelf in totale next level atmosferen met deze bizar mooie cake.
    Afmeting:
    Max. tube diameter:
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 1/2
    Adviesprijs: € 84,50
    Winkelprijs: € 74,50
    Onlineprijs: € 69,99

    O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1351-Atmosphere-I-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,3 KB
ID:	1618019



    Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 9 September 2023, 11:38.

    #2
    Niks mis mee toch. Tempo is oke, en de verschillende schietrichtingen maakt hem niet saai. Ik snap alleen niet dat er dan op het einde weer crackling is toegevoegd maar das persoonlijk.

    Comment


      #3
      Mengelmoes van alles en nog wat qua effecten, opbouw is ook een beetje vreemd met V-shape, W-shape met tails, Z-shape en dan weer Fan-shape. Eigenlijk van alles net niks: je komt nooit echt lekker in het schietritme. Vooral die 2 salvo's met de tails werken voor mij echt totaal niet op zo'n korte duratie.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
        Mengelmoes van alles en nog wat qua effecten, opbouw is ook een beetje vreemd met V-shape, W-shape met tails, Z-shape en dan weer Fan-shape. Eigenlijk van alles net niks: je komt nooit echt lekker in het schietritme. Vooral die 2 salvo's met de tails werken voor mij echt totaal niet op zo'n korte duratie.
        Ik vind het juist wel goed qua opbouw en schietrichtingen. Je moet niet vergeten dat dit maar een halve compound is, dus kun je niet al teveel verwachten. Koppel hier gewoon nog wat meer van die halve doosjes en je hebt een leuke show. Prijs is voor mij dan wel weer een issue, deze zal wel ook zo rond de 100 euro liggen en voor die prijs laat ik 'm iig liggen.

        Comment


          #5
          Advies 74,50
          Voorverkoop 69,99

          Comment


            #6
            Freakprijs 54,95. Nette prijs vind ik. Hij is vrij divers, maar het staat me zeker wel aan. Stukje met de tails en palmboeket, double gold, blinkers, mooie en prima effecten. Ik ga deze toch nog even meepakken.
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              #7
              55 euro is nog een acceptabele prijs en het doosje zelf is ook nog eens leuk te noemen, klein maar fijn, ook deze komt op mijn (tijdelijk en onder voorbehoud) lijstje.

              Comment


                #8
                Leuke bak dit zeg! Vind het wel wat hebben, jammer van crackling als finale.
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  #9
                  Dat ziet er ook weer dikke prima uit zeg. Magnum is weer eens lekker bezig. Goede prijs ook vind ik. Gaat ook op de lijst.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Prima blokje Beetje vreemd maar wel lekker en de prijs is meer dan oke

                    Comment


                      #11
                      Dit vind ik absoluut een leuk blokje ! Die verschillende schietrichtingen staan mij dan wel weer aan.
                      Leuk gedaan wat mij betreft, en prijs ook nog eens prima ...

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Ik vind het juist wel goed qua opbouw en schietrichtingen. Je moet niet vergeten dat dit maar een halve compound is, dus kun je niet al teveel verwachten. Koppel hier gewoon nog wat meer van die halve doosjes en je hebt een leuke show. Prijs is voor mij dan wel weer een issue, deze zal wel ook zo rond de 100 euro liggen en voor die prijs laat ik 'm iig liggen.
                        Ik laat me graag verrassen met de beelden op 1 januari
                        Ik heb over het algemeen weinig met mixed shape blokken en dat komt inderdaad door de grootte (of duratie) van de compound. Deze kleine blokjes komen op mij óf rommelig over, of ik kom er door de snelle (of juist trage) tempoverandering gewoon niet lekker in bij het kijken. Afijn, smaken verschillen.

                        Comment


                          #13
                          Keurige box zo, lekkere variatie aan effecten en prima prijs. Op de lijst.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Definitieve video is gelijk aan die in de startpost.

                            Comment


                              #15
                              Toch een prima box die voor een klein prijsje te verkrijgen is.
                              Hij gaat hier op de lijst.

                              Comment

                              Working...
                              X