Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Formaat van deze potten vallen me een beetje tegen maar wellicht worden we verrast door de uitwerking..
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0545.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,7 KB
ID:	1577334
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0546.jpg
Vertoningen:1
Grootte:159,3 KB
ID:	1577335
    Vergelijking 2=1 White Red rebel van WVT

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
      Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
      Maar hoe kan het dan toch dat er op een doosje van 6 cakes staat NEC: 1,569KG (zie foto hierboven)? 1,5kg delen door 6 dan kom ik maar op 250gr per cake uit...
      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

      Comment


        #78
        Mooie potjes hoor. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0306.jpg
Vertoningen:1
Grootte:164,5 KB
ID:	1577484

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
          Maar hoe kan het dan toch dat er op een doosje van 6 cakes staat NEC: 1,569KG (zie foto hierboven)? 1,5kg delen door 6 dan kom ik maar op 250gr per cake uit...
          De opdruk op de doos is ONJUIST! De grammen op de labels kloppen!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            De opdruk op de doos is ONJUIST! De grammen op de labels kloppen!
            Klopt! Zojuist mijn eigen doos open gemaakt en er staat inderdaad NEC 461,6gr op elke cake. Ik schrok even toen ik die foto hierboven zag en zag dat op mijn doos hetzelfde stond! Maar ze zijn inderdaad gewoon goed afgevult.
            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

            Comment


              #81
              Er is nogal wat onduidelijkheid en twijfel over de kruitgewichten. Kruitgewicht wat op het label staat moet het juiste zijn volgens onze informatie. Door de logistieke drukte hebben we echter nu niet heel veel tijd oom met China hierover te communiceren.

              6 januari zitten we er al weer, dan komt de printing op de UN kartons ook aan de orde.

              Allemaal alvast heel veel plezier met het stoken!

              Gr, Marcel
              www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

              Comment


                #82
                Steek er maar 1 af, een vakman weet genoeg.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #83
                  Deze al op 24 oktober besteld bij Vuurwerkland-Steenbergen. Heb hem gewoon niet gekregen!

                  Belachelijk voor woorden toch.

                  Kreeg een vervanger, 6 cakes van de Pyroshow van Broekhoff!
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #84
                    Twee setjes besteld maar maar eentje mee gekregen naar huis. Betreffende dealer wel netjes opgelost of ze kwamen een doos naleveren of ik kreeg er een set mega 6 star voor in de plaats^^. Altijd leuk wat duurders mee te krijgen. Dan wat je hebt besteld

                    Comment


                      #85
                      Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze heb gekregen ipv de goede?

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_094532.jpg
Vertoningen:1
Grootte:116,0 KB
ID:	1577616Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_094537.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,8 KB
ID:	1577617Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_094543.jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,5 KB
ID:	1577618

                      Iemand van magnum misschien.
                      Ik zeg BOEM .....!

                      Comment


                        #86
                        Damn, moeten we tegenwoordig ook de inboud van de doos gaan controleren.. Kwa kruit ben je genaaid. De winkelier plakt doodleuk zijn eigen label erop en gaan.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                          Damn, moeten we tegenwoordig ook de inboud van de doos gaan controleren.. Kwa kruit ben je genaaid. De winkelier plakt doodleuk zijn eigen label erop en gaan.
                          Ja idd vond het al vaag met die sticker erop geplakt.

                          Ben hier niet blij mee iig.
                          Ik zeg BOEM .....!

                          Comment


                            #88
                            Is de wicked six niet gewoon een omlabeling van de pyroshow line?

                            Overigens het is zuur dat je niet gewoon de wicked krijgt, alleen is de pyroshow line wel een hele dikke line!
                            Klapchi

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                              Damn, moeten we tegenwoordig ook de inboud van de doos gaan controleren.. Kwa kruit ben je genaaid. De winkelier plakt doodleuk zijn eigen label erop en gaan.

                              Gelukkig zegt het kruitgewicht niet altijd iets. Deze Pyroshow cakes staan zeer goed bekend bij de echte liefhebbers. Een meer dan waardige vervanger. 30 schoten meer in totaal én normaal 150,- verkoop ca.

                              Laat u verrassen. wij hebben dit alternatief aangeboden aan onze winkeliers.
                              www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
                                Is de wicked six niet gewoon een omlabeling van de pyroshow line?

                                Overigens het is zuur dat je niet gewoon de wicked krijgt, alleen is de pyroshow line wel een hele dikke line!
                                geen omlabeling, wel super dik inderdaad!
                                www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

                                Comment

                                Working...
                                X