Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sydney Sunrise [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sydney Sunrise [Uitloop 2023]

    Artikelnummer: VC324
    Artikelnaam: Sydney Sunrise
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 352.5 gram
    Aantal schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: Cake met super felle crossette effecten.
    Effect specificatie: Time Rain Willow Crossette
    Max. tube diameter: 25 mm.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Kartoneenheid: 6/1
    Adviesprijs: € 39,99
    Winkelprijs: € 34,99
    Onlineprijs: € 29,99
    O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl







    Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 9 September 2023, 12:28. Reden: Prijsupdate 2022

    #2

    Comment


      #3
      Deze was heel goed, schoot ook lekker hoog en de crossettes waren heel dik. Perfect voor in een professioneel showtje

      Comment


        #4
        Heerlijke cake dit. Hele fijne time rain willows/crosette. Deze in combi met iets wat ik nog moet verzinnen zou wel eens leuk kunnen zijn...
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Deze wekt me interesse

          Comment


            #6
            Fraaie sierlijke cake hoor. Kun je inderdaad prima verwerken in een show!
            Effect doet me denken aan de Crackling X van Redwire, verder zie je dit niet zo veel. Tof!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
              Heerlijke cake dit. Hele fijne time rain willows/crosette. Deze in combi met iets wat ik nog moet verzinnen zou wel eens leuk kunnen zijn...
              Precies dit Tabe....al heb ik stiekem al een idee waarmee ik hem ga combineren
              De wicked whistle

              Comment


                #8
                Een echte crosette cake vind ik het niet zoals de beschrijving aangeeft. Te vaak komen er meer dan 4 punten uit. Maar desondanks vind ik hem prachtig, zeer sierlijk en blijf mooi lang hangen. Deze gaat dan ook zeker op de wish-list.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  al heb ik stiekem al een idee waarmee ik hem ga combineren
                  De wicked whistle
                  Goede ideeen verdienen het om gejat te worden.

                  Comment


                    #10
                    Film van de demo toegevoegd:

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Zoals al aangegeven in het topic is de crosette niet perfect in deze cake. De uitwerking is dat voor mij echter wel, omdat ik ook warm loop voor een goede crackling willow. Het is een beetje het beste van beide werelden in deze cake en dat spreekt mij zeer aan. Heel vet om in meervoud te verwerken met een aantal andere cakes.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Hebben we dit effect al eens eerder in andere cakes gezien eigenlijk?
                          Doet me een beetje aan de Alpha van VWT denken van afgelopen jaar wat al erg leuk was.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dario Bekijk bericht
                            Hebben we dit effect al eens eerder in andere cakes gezien eigenlijk?
                            Doet me een beetje aan de Alpha van VWT denken van afgelopen jaar wat al erg leuk was.
                            Crackling X van Redwire heeft het ook. Verder een zeldzaam effect

                            Comment


                              #15
                              Deze sprak mij vooral aan door het sierlijke in combinatie met de non-stop crackling herrie. Geen must have, maar toch gaat ie op het lijstje om hem niet te vergeten bij het maken van de bestellingen. Zou deze best eens in de straat willen horen, al twijfel ik of ie daarin tot zijn recht komt in de chaos na de jaarwisseling.

                              Comment

                              Working...
                              X