Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valencia Falla's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Valencia Falla's [Uitloop]

    Artikelnummer: VC456
    Artikelnaam: Valencia Falla's
    Netto kruitgewicht: 980 gram
    Aantal schoten: 50 schoten
    Effectomschrijving: 50 shots Flowerbed, 1 kilo kruit en 30mm tubes, betekent maar 1 ding: een bak met cojones! Met veel blauw en goud brocade crowns. Spaanse pracht en praal.
    Max. tube diameter: 30 mm
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs: €74,99
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 13 September 2019, 13:38.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Ik snap de combi niet zo, en sws moet ie andersom, met die langzame kale slecht gevormde peonies als begin, want de eerste cake is best heel gaaf met goed gevuld goud en felle dragon eggs. Had dan zo 2 cakes gedaan, was 't een toppertje geweest.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Ik snap de combi niet zo

        Ik snap de prijs ook niet, de winkelprijs is gewoon idioot te noemen. Ik heb nu al medelijden met de "normale" consument die hem straks in de straat heeft staan. Die voelt zich best wel genaaid
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Die tweede cake ziet er toch gewoon prima uit? Niet altijd even mooi rond misschien, en een paar 'missertjes' maar verder toch niet verkeerd, vind ik. En de advies / winkel- prijs is ook gewoon prima. Die ligt bij andere importeurs soms nog wel hoger voor compound van dit kaliber en aantal schoten.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            Het is geen freakprijs nee, maar een kilo kruit en 30mm is best een bak. Op basis van deze video zou ik m ook niet kiezen overigens hoor. Helaas kan ik geen straatfilm vinden.

            Comment


              #7
              Gaat hier de lucht in (22:46)
              Filmpje is van enzo knuppel, kijken op eigen risico dus.



              Lijkt er op alsof beide cakes het effect van cake 1 uit het productfilmpje hebben, maar wel een stuk langzamer zijn. Het peony effect ontbreekt. Fabrieksfout?
              Stookverslaafde

              Comment


                #8
                Whatever. Iets van hem klik ik niet.

                Comment


                  #9
                  Dubbele reacties hier en vind dat ook wel begrijpelijk. Vind wel als je een artikel deze naam geeft dat het dan ook echt top moet zijn, en dat is hier helaas niet zo.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Wat vond ik deze slecht gister op de demo.. phoe nee deze zou ik voor geen goud kopen, ook al zat er goed vele goud effectem in.

                    Comment


                      #11
                      Tsja wat moet ik nog zeggen, vond het een van de minste van de demo, als je deze box zo naam geeft moet je het wel waar maken, helaas was er niets wat ook maar op wat valenciaans lijkt te zien, ook de prijs spreekt mij totaal niet aan, Helaas !!

                      Comment


                        #12
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment

                        Working...
                        X