Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universe Box [Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze is hetzelfde als de star box van pyrostar. Allemaal onderdeel van broekhof. Helaas kwam ik er nieuwjaarsdag achter dat dit ass. nog in de schuur lag :S
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
      Deze is hetzelfde als de star box van pyrostar. Allemaal onderdeel van broekhof. Helaas kwam ik er nieuwjaarsdag achter dat dit ass. nog in de schuur lag :S
      Als deze 2 boxen hetzelfde zijn, hoe komt het dan dat ze er voor de Broekhoff versie €70,- tot €80,- voor vragen, en voor de VC Vuurwerk versie €50,- !?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
        Als deze 2 boxen hetzelfde zijn, hoe komt het dan dat ze er voor de Broekhoff versie €70,- tot €80,- voor vragen, en voor de VC Vuurwerk versie €50,- !?
        Ik heb geen flauw ide maar het is toch echt zo. Ik betaalde bij de pyrostar dealer maar 42,50 voor een doosje met daarin 3 stuks 19s met 275gram pts.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #19
          Mooie combinatie van cakes, alleen zoals brian the freak en Flashing_Diamond zeiden zijn ze voor veel verschillende prijzen te koop maar dan met andere label.

          Kan iemand dit bewijzen? Want als ik de goedkoopste zou kiezen (pyrostar dealer maar 42,50) heb ik dan wel de zelfde potten? of zijn deze dan ook echt anders?

          Schorpioen.
          [U][B]Schorpioen[/B][/U] - vastberaden, diepgravend, beheerst, fanatiek en diepzinnig.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
            Deze is hetzelfde als de star box van pyrostar. Allemaal onderdeel van broekhof. Helaas kwam ik er nieuwjaarsdag achter dat dit ass. nog in de schuur lag :S

            Dit is helemaal niet de zelfde als de Star box van pyrostar belgie.
            de starbox cake's zijn veel groter

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door pyropim Bekijk bericht
              Dit is helemaal niet de zelfde als de Star box van pyrostar belgie.
              de starbox cake's zijn veel groter
              Ik heb het over de starbox van pyrostar NL. 3x19s cakes met goud effecten.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment

              Working...
              X