Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolfdog

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vond hem ook beter dan verwacht voor het geld. Geen spijt van!
    Vuurwerk is geen misdaad!

    Comment


      #17
      Voor zo'n 7 tientjes heb je een prima compoundblokje.

      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
        Voor zo'n 7 tientjes heb je een prima compoundblokje.

        Zelf voor 5 tientjes gescoord afgelopen jaar!
        Knaldrang

        Comment


          #19
          Vooor 55 euro het geld waard?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
            Vooor 55 euro het geld waard?
            Jazeker. Probeer maar eens een compound te vinden voor die prijs met bijna 2 kilo aan kruit.
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              #21
              Dit soort compounds zijn leuk zolang je verwachtingen reëel zijn. Verwacht hier dus niet hetzelfde van als van een Wolff of Magnum compound die een stuk meer kost en dan kun je er gewoon plezier aan beleven voor een schappelijke prijs.
              Het mooiste werk is vuurwerk!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                Dit soort compounds zijn leuk zolang je verwachtingen reëel zijn. Verwacht hier dus niet hetzelfde van als van een Wolff of Magnum compound die een stuk meer kost en dan kun je er gewoon plezier aan beleven voor een schappelijke prijs.
                Heb je hem gehad?
                Dit is gewoon een heel goede compound voor dat geld,en wat de burst en effect spreiding betreft kan hij goed meekomen met de rest naar mijn mening...

                Comment


                  #23
                  Niet gehad, wel wat vergelijkbaar spul. En ik zeg ook dat het leuk is voor het geld maar als ik de straatfilmpjes zie dan is het ook niet meer dan dat, ik kan het geen topper noemen.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                    Niet gehad, wel wat vergelijkbaar spul. En ik zeg ook dat het leuk is voor het geld maar als ik de straatfilmpjes zie dan is het ook niet meer dan dat, ik kan het geen topper noemen.
                    geheel mee eens, voor 50 euro was die prima, maar om nou te zeggen dat dit een 25mm topper is gaat me ook wat ver.
                    Knaldrang

                    Comment


                      #25
                      Pyro league van wolff beter?...

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                        Pyro league van wolff beter?...
                        als ik op de filmpjes afga lijkt me de pyro league beter..
                        Maarre omdat ik het niet zeker weet beide besteld!

                        Comment


                          #27
                          Pyro League is zeker leuk en de prestaties zijn zeker voor 20mm goed te noemen. Echt vergelijkbaar zijn de Wolfdog en Pyro League niet behalve dan dat het beide budget compounds zijn. Ik zou zelf wel eerder de Pyro League kopen dan de Wolfdog simpelweg omdat het beide leuk stookspul is voor de vooravond en de Pyro League is me goed bevallen en is ook nog goedkoper dan de Wolfdog. Of je koopt ze zoals JanFireman beide
                          Het mooiste werk is vuurwerk!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                            Niet gehad, wel wat vergelijkbaar spul. En ik zeg ook dat het leuk is voor het geld maar als ik de straatfilmpjes zie dan is het ook niet meer dan dat, ik kan het geen topper noemen.
                            Waar vergelijk je de wolfdog mee als ik vragen mag?
                            Zie dat je een 20mm van wolff benoemd,ik had de riptide van wolff maar de wolfdog was echt beter dan de riptide bij mij(mischien een goed droge wolfdog?)
                            Heb ook de straatfilmpjes gezien van de wolfdog,en moet zeggen dat ie daar slecht overkomt en dat hij bij mij echt veel beter presteerde..

                            Comment


                              #29
                              Bij mij was de wolf dog ook stuk beter als riptide enzovoorts. Burst was prima en de effecten ook. Voor 5 tientjes vind ik m een topper voor de vooravond.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                                Waar vergelijk je de wolfdog mee als ik vragen mag?
                                Zie dat je een 20mm van wolff benoemd,ik had de riptide van wolff maar de wolfdog was echt beter dan de riptide bij mij(mischien een goed droge wolfdog?)
                                Heb ook de straatfilmpjes gezien van de wolfdog,en moet zeggen dat ie daar slecht overkomt en dat hij bij mij echt veel beter presteerde..
                                Ik heb de Pyro League geschoten, voor 4 tientjes gekocht en dat was een leuk vooravond boxje. Ik had al op een demo gezien dat de prestaties prima waren en die viel dus ook absoluut niet tegen.

                                Ik vergelijk hem ook met de Crowd Control, een omlabeling van de Wolfdog die in 2022 door Lesli werd gedropt als openingsdeal voor 59 Euro. Het enige wat ik daar nog van weet is dat ik dacht "leuk voor één keer".

                                Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht
                                Bij mij was de wolf dog ook stuk beter als riptide enzovoorts. Burst was prima en de effecten ook. Voor 5 tientjes vind ik m een topper voor de vooravond.
                                Precies wat ik heel de tijd duidelijk probeer te maken. Leuk voor de vooravond, leuk budget spul.
                                Het mooiste werk is vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X