Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spaceman [COMPOUND] *Nieuw 2024*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De eerste cake is prachtig, daar is echt helemaal niks van op de huidige markt... echt een hele goede ontwikkeling binnen de Nederlandse markt. Maar de rest vind ik weinig aan. Laat hem dus staan, maar zoals enkele hiervoor al zeiden: "maak van het 30mm" begin een hele box van 50, 75 of 100 shots en je he t er een topper van de bovenste plank bij!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
      Dat eerste deel ziet eruit als de full assault of de rambam 3.0

      Ik kreeg meer het gevoel naar de eerste batch van de Massive te kijken.

      Joekels als deze bekijk ik in principe nauwelijks omdat ze qua budget niet bij mij passen, maar moet wel bekennen dat ik hem mooi vind overkomen. Kom maar op met dat prijskaartje,
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Staat ergens in DE te koop voor € 269,00. Dat is me iets te gortig. Maar goed we gaan zien wat ie in evt voorverkoop gaat kosten.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          war een mooie afwisseling tussen goud en kleurrijke effecten.
          Ik ben erg blij dat er nu tenminste weer meer met kleuren geëxperimenteerd word
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #20
            269 voor 25/30mm mix en enkel I-shape in de wetenschap dat je zonder straatfilmpjes op z'n minst sceptisch mag zijn bij Lesli? Dan kun je beter 250 betalen voor de 1.2" 200sh assorted display box van Broekhoff/Magnum als je het mij vraagt. Het kan natuurlijk zijn dan deze in de voorverkoop of freak een stuk goedkoper uitvalt en misschien is het dan de gok waard.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

            Comment


              #21
              269 zo vroeg in het jaar? Dat geeft weinig hoop

              Comment

              Working...
              X