Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Futuristic Final

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Futuristic Final

    Artikelnummer: 03960.
    Artikelnaam: Futuristic Final.
    Bruto Gewicht: 9000 kg.
    Netto kruitgewicht: 1350 gram.
    Aantal schoten: 180.
    Effectomschrijving: Deze box blaast de hele buurt omver. Het 1e deel schiet in constant tempo de hele lucht vol met cracklingwolken en verschillende kleuren. Het 2e deel bestaat uit een paar vette salvo's met populaire gouden boeketten en het 3e deel bestaat uit 3 bizar harde finalesalvo's.
    Max. tube diameter: 20 mm.
    Tijdsduur: 86 seconden.
    Stijghoogte: 10-15 meter.
    Kartoneenheid: 1/1.
    Adviesprijs: ...
    Winkelprijs: ...

    O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	final.png
Vertoningen:1
Grootte:272,3 KB
ID:	1619010
    Laatst aangepast door arviidd; 1 February 2024, 11:31.

    #2
    Staat nu te koop voor 66.66.

    Comment


      #3
      Al zou ik hem gratis krijgen… wat een troep

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
        Al zou ik hem gratis krijgen… wat een troep

        Wie het kleine niet eert is het grote niet weert

        Het is absoluut ook niet mijn ding, maar bij gratis kan ik hem altijd wel ergens tussen stoppen hoor haha
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Het is ook niet mijn ding, maar voor 66 eurie is ie voor de gewone consument best leuk.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Wie het kleine niet eert is het grote niet weert

            Het is absoluut ook niet mijn ding, maar bij gratis kan ik hem altijd wel ergens tussen stoppen hoor haha
            Ja je hebt wel gelijk ik word gewoon een beetje moe van al die pruttelbakkies van 16,18 en 20mm met amper kruit inhoud waar de markt mee overspoeld wordt.
            En dan vragen ze er ook nog de hoofdprijs voor of ze doen als of het een geweldige aanbieding is

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
              Ja je hebt wel gelijk ik word gewoon een beetje moe van al die pruttelbakkies van 16,18 en 20mm met amper kruit inhoud waar de markt mee overspoeld wordt.
              En dan vragen ze er ook nog de hoofdprijs voor of ze doen als of het een geweldige aanbieding is
              Dat heb ik ook, daarom is het me nog niet gelukt een complete fil af te kijken en lees ik in veel gevallen de topics geen eens meer als het om dat soort bakken gaan.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Vind hem best prima voor de prijs die ze vragen.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                  Vind hem best prima voor de prijs die ze vragen.
                  Dat is ook mijn gevoel, toch wacht ik nog even. Misschien komt er nog wat info naar buiten.

                  Comment


                    #10
                    Ik help je alvast om de keuze te maken (om het niet te nemen):

                    Dit is een omlabeling van party onkel

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                      Ik help je alvast om de keuze te maken (om het niet te nemen):

                      Dit is een omlabeling van party onkel
                      Dank voor de info, bij deze laat ik hem voorbij gaan. Toch knap hoe ze hier dan zogenaamd 1350g nem in krijgen.

                      Comment


                        #12
                        Dit gaat toch compleet het stadium 'lachen om hoe slecht iets wel niet is' voorbij? Je zal je centen er maar aan hebben besteed zeg...

                        Wat ik niet begrijp,... is er echt iemand van Lesli die dit aanschouwt in China en denkt van laat maar produceren en inschepen die handel of is diegene ook gewoon keihard verneukt? Hoewel ik het diegene zeker niet gun hoop ik toch echt op het laatste.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
                          Dit gaat toch compleet het stadium 'lachen om hoe slecht iets wel niet is' voorbij? Je zal je centen er maar aan hebben besteed zeg...

                          Wat ik niet begrijp,... is er echt iemand van Lesli die dit aanschouwt in China en denkt van laat maar produceren en inschepen die handel of is diegene ook gewoon keihard verneukt? Hoewel ik het diegene zeker niet gun hoop ik toch echt op het laatste.
                          wat je niet moet vergeten, Wij liefhebbers zijn maar een heel klein deel van de mensen die vuurwerk koopt.
                          een standaard fam of iemand die wat wilt afsteken maakt het niet uit als nu goed of klein is in de lucht die willen gewoon stukje vuurwerk hebben.
                          en daar zijn deze cakeboxen op gericht. niet op de liefhebber

                          Comment


                            #14
                            Ik snap je redenatie hoor en ik ben mij daar ook echt wel van bewust, maar dan nog vind ik dit wel een van de meeste droevige vertoningen die ik de laatste tijd gezien heb

                            Comment


                              #15
                              Heb hem dit jaar gehad en was toch wel beter dan op de video's. Heb er 35 euro voor betaald en dit was het zeker wel waard!

                              Comment

                              Working...
                              X