Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boom Town [Intratuin]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61

    Comment


      #62


      Ok nou ben ik echt geen fan van Lesli maar deze aanbieding kon ik niet weerstaan. 7,50 voor deze set is echt dikke prima te noemen! Goede burst, leuke variatie en als je het doorlont heb je een prima bakkie. Vuurwerk hoeft niet altijd duur te zijn, zelfs niet bij Lesli. Ik heb er nog drie staan voor komende jaren. Deze keer wel doorlonten.
      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

      Comment


        #63
        Heb hem dit jaar nog nergens gespot in het assortiment. Iemand toevallig wel al ergens gezien?

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
          Heb hem dit jaar nog nergens gespot in het assortiment. Iemand toevallig wel al ergens gezien?
          Middenmeer voor 2 tientjes...
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #65
            Ik had hier een karton van besteld wel netjes doorgelont waren inderdaad goed voor dat geld. Ik denk dat ze nu wel op zijn bij Lesli.

            Comment


              #66
              Ik had er nog 2 staan.De eerste knalde bij de derde cake uit elkaar de andere durfde ik niet meer in de straat te zetten , deze stook ik volgend jaar ergens waar het veilig is.

              Comment


                #67
                Een exemplaar van vorig jaar gestookt, was best leuk en knalde best ook nog goed. Idd voor die 7.50 erg goed te noemen.
                The 31st of December..

                Comment

                Working...
                X