Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroshopper : het concept van 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
    Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #32
      Torrr Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
      Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.


      ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

      hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht


        ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

        hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder
        Zeker heb je gelijk tot een bepaalde hoogte, maar een label nieuw ontwerpen kost inderdaad veel tijd en geld, maar een label gebruiken naar een voorbeeld van een bestaand iets lijkt mij niet al te kostbaar. Vergeef me als ik het onjuist zie, maar ik ben tenslotte geen grafisch medewerker
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #34
          Het lijkt mij dat er juist bewust is gekozen voor dit soort labels. Net als de C1000 Basis-lijn die kort geleden op de markt kwam. Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
            Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.
            Haha, die C100 lijn ziet er inderdaad niet uit. Maar wat betreft het vuurwerk : de echte freaks kijken daar toch dwars doorheen, tenminste ik in ieder geval en bekijken eerst de promotiefilmpjes en dergelijke. Dus goedkoop uiterlijk doet kopen gaat voor mij en de freaks niet echt op, maar ik denk dat je gelijk hebt dat velen die gewoon een stuk vuurwerk kopen voor O&N daar sneller naar zullen kijken.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment

            Working...
            X