Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Aah kijk is aan, ik dank u vriendelijk

    Comment


      #62
      Ik vind deze doorlontbox ook al leuk.
      Word lastig dit jaar.

      Comment


        #63
        Het is toch wel een mooie box met een nette prijs. Lesli is goed bezig dit jaar. Persoonlijk vond ik Lesli niet zo goed. Maar komen dit jaar in NL goed terug met mooie producten. In Duitsland vind ik hun lijn nogal tegenvallen op de pyromoulds na.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #64
          Zoals die presteerd op de productvideo is het een must have. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat hier niet constant goud inzit, een glitter boeket o.i.d. vind ik eigenlijk net zo mooi. En er is al zoveel goud op de markt.
          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #65
            Deze ga ik ook maar eens inde gaten houden. Nog nooit zo'n duur bakje gehad maar goed
            ffffffffff

            Comment


              #66
              Is dit ook een doorlont box als bijvoorbeeld de 4 seasons, immortal gold?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door jans1987 Bekijk bericht
                Is dit ook een doorlont box als bijvoorbeeld de 4 seasons, immortal gold?
                Ja. .
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                  Ja. .
                  Heb hem toch maar besteld ik heb nu big momma 4 seasons en immortal gold prof, denk dat ik ook in die volgorde af steek

                  Comment


                    #69
                    Net besteld, kan niet wachten!

                    Comment


                      #70
                      Ik heb deze cake gisteravond tijdens een demo avond van Lesli vuurwerk wederom live mogen aanschouwen maar wat een cake is dit zeg.

                      Staat op de wishlijst maar moet even rekening houden met mijn budget.
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                        Ik heb deze cake gisteravond tijdens een demo avond van Lesli vuurwerk wederom live mogen aanschouwen maar wat een cake is dit zeg.

                        Staat op de wishlijst maar moet even rekening houden met mijn budget.
                        Weet jij zo of het gewoon cakes uit de productie waren die ze schoten?
                        Twijfel heel erg over deze bak en anders maar een winkeliers demo afwachten.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #72
                          Ook wel vreemd dat ylke deze cake heeft mogen aanschouwen, bij navraag aan Hoakan fireworks geven hun aan dat de cake helemaal nog niet binnen is, wat mij doet vermoeden dat de cake die ylke gezien heeft een sample is.
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                            Ook wel vreemd dat ylke deze cake heeft mogen aanschouwen, bij navraag aan Hoakan fireworks geven hun aan dat de cake helemaal nog niet binnen is, wat mij doet vermoeden dat de cake die ylke gezien heeft een sample is.
                            De vraag is, bij wie niet binnen. Bij Lesli of bij Hoakan.. Is wel een verschil he?

                            Comment


                              #74
                              Is deze cake al doorgelont (dwz. je hoeft maar één lont aan te steken)?

                              Ik ben namelijk even aan het twijfelen gebracht door de folder van Pronk vuurwerk:


                              waarin deze tekst staat:
                              "Startlont en reservelont aanwezig" , "achter elkaar afgestoken" en "doorlonten verboden"
                              No Pyro no Party

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
                                Is deze cake al doorgelont (dwz. je hoeft maar één lont aan te steken)?

                                Ik ben namelijk even aan het twijfelen gebracht door de folder van Pronk vuurwerk:


                                waarin deze tekst staat:
                                "Startlont en reservelont aanwezig" , "achter elkaar afgestoken" en "doorlonten verboden"
                                Nee dat moet je zelf doen elke cake is voorzien van een hoofdlont en een reservelont.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X