Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prachtig ding! Komt dit jaar zeker weer in de straat te staan.

    Comment


      Genoten van dit ding! Echt een topper, eerst salvo's van drie en dan oplopend naar zes gaf echt een heerlijk tempo. Al helemaal voor de hier betaalde prijs is het ongelofelijk wat je er voor krijgt. Ik dacht 70 euro, dus €17.50 per 500 grammer van deze kwaliteit is echt ongekend. Ik heb de hele nacht een go pro laten filmen dus zal even opzoeken of deze erop staat. Het doorlonten was ook echt precies goed, toen de finale van de ene cake klapte schoot het eerste schot van de volgende alweer de lucht in.

      Comment


        Hier m'n filmpje van vannacht. Gefilmd met een go pro dus het is niet het beste beeld en geluid om vuurwerk mee vast te leggen, maar het laat redelijk goed zien hoe die presteerde.

        Mooist in HD:

        Comment


          Erg mooie cakebox. De volgorde waarin ik deze schoot was 4-2-3-1. Dit komt omdat mijn nummer 1 geen reserve lont had.

          Comment


            Lekker tempo, heldere kleuren, goeie prijs, toppertje dus.

            Comment


              Heel vet ding!
              Naar mijn mening was de 4e en laatste cake wel de beste van de hele box.

              Ik stond er recht onder... de boeketten waren af en toe gewoon te groot om te filmen! Erg gaaf!
              No Pyro no Party

              Comment


                Echt de topper van mijn collectie samen met de new moon. doorlonten ging perfect niks geen vertraging. Grote boeketten flinke burst, jaa echt een toppertje!

                Comment


                  Ben ook zeer tevreden over deze bak. Had hem gebruikt in mijn show. Liep perfect door zonder tussenpauze's en de boeketten waren groter dan die van de extreme salutes die ervoor en erna geschoten werden.

                  Comment


                    Het was een leuk blokje, lekker tempo. Alleen waren de boeketen niet zo groot vergelijken met de four seasons en de extreme salute 2.0 etc.

                    Comment




                      Twee maal Big Momma waarvan er bij ééntje de vonk oversloeg.
                      Die pompte zich dubbel zo snel leeg. Wel zo heftig maar niet de bedoeling.

                      Comment


                        Hier 2 stuks tergelijk staan knallen en kan niet anders zeggen dat dit echt een topper is. Ik vond deze zelfs beter dan de zena revolution box.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Geweldige doorlontbak, vond deze nóg beter dan de Event 4 Seasons van Rubro die ik erna schoot!
                          Goedkoper en meer schoten van bijna dezelfde kwaliteit.
                          Burst en effectgrootte zijn net zo goed als de Event 4 Seasons, alleen de effectvolheid is minder.



                          Ook bij deze is het doorlonten naar mijn mening perfect gegaan
                          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                          Comment


                            Erg goede doorlontbak, tempo is prima en de knallen i.cm. effectbreedte maakt het een topper.
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              ik heb wel een foto maar helaas begaf mijn camera het na 24:00 tot 2:00.

                              heb wel een foto. Hij was te gek en heb genoten.

                              volgend jaar nieuwe kansen vuurwerk en filmpje.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0810.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,2 KB
ID:	1549229


                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0809.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,6 KB
ID:	1549230
                              Vuurwerk<< THE WORLD IS YOURS >>Vuurwerk

                              Comment




                                Topper dit helemaal voor de prijs!!!!
                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X