Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightlife

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het beste artikel van New Spirit tot nu toe!

    Comment


      #17
      Erg mooie pot ik neem hem dit jaar zeker weer !

      Comment


        #18
        Zeker leuke cake om erbij te nemen! Neem hem elk jaar, vorig jaar zat er tussen elk schot 5-10 seconde, zo duurde de cake best lang! Was wel vreemd ...
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #19
          Hij staat op mijn bestellijst.
          Ik ben benieuwd

          Comment


            #20
            Zat inderdaad erg veel tijd tussen de schoten.
            Verder een mooi potje voor dat geld!

            Comment


              #21
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Guess who's back?

              Comment


                #22
                Deze cake is dit jaar 96 cent goedkoper als vorig jaar, hij kost nu 9,99 euro!
                Offline!

                Comment


                  #23
                  Dit potje kostte ooit 7.50, dus hij mag nog wel 2.50 zakken.
                  Ik bedoel, voor het geld wat je nu kwijt bent, kun je bij de concurrent leuker spul krijgen.
                  €7.50 is echt het maximale wat je hiervoor moet vragen naar mijn mening.
                  Het leven is een feest!

                  Comment


                    #24
                    7,50 lijkt mij ook een veel betere prijs, heel wat jaartjes geleden deze cake gehad voor zo'n prijs en was toen al niet onder de indruk.
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                      Dit potje kostte ooit 7.50, dus hij mag nog wel 2.50 zakken.
                      Ik bedoel, voor het geld wat je nu kwijt bent, kun je bij de concurrent leuker spul krijgen.
                      €7.50 is echt het maximale wat je hiervoor moet vragen naar mijn mening.
                      Heb hem voor nog minder gehad zelfs.
                      7,50 is een goede prijs ja. 75 cent per schot aangezien deze zeker niet maximaal afgevuld is.

                      Comment


                        #26
                        Hij stamt af uit de gulden tijd volgens mij, kun je wel weer zien hoe lang die al mee draait.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #27
                          Snap niet dat veel mensen hier zo enthousiast over zijn. Ik vind het niet veel bijzonders. De effecten zijn erg standaard en ik vind hem, voor wat je ervoor krijgt, toch net wat te duur. Voor dat geld zijn er veel betere blokjes, zoals de flashbanger van Rubro bijvoorbeeld, die nog goedkoper is zelfs...

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                            Snap niet dat veel mensen hier zo enthousiast over zijn. Ik vind het niet veel bijzonders. De effecten zijn erg standaard en ik vind hem, voor wat je ervoor krijgt, toch net wat te duur. Voor dat geld zijn er veel betere blokjes, zoals de flashbanger van Rubro bijvoorbeeld, die nog goedkoper is zelfs...
                            Deze cake is gewoon verouderd en het gulden teken hebben ze gewoon in het euro teken veranderd!
                            Offline!

                            Comment


                              #29
                              @ Denjo, dat klopt helemaal. Dit potje had ik 11 jaar geleden al. De prijs was eerst iets van 11,95. In florijnen. Zo oud is deze al. Onlangs heb ik een videoband terug gevonden van jaarwisseling 2002 en deze bekeken met pyromaniac21. Hebben we zitten genieten van rondstuiterende Nightlifes.

                              @ Ilvan, 10/11 jaar terug was het een topper voor het geld in die tijd. Je kan een product van rond het jaar 2000 nooit en te nimmer meer vergelijken met wat er nu op de markt is. Toen was het een Topper, nu is het maar één van de vele matige potjes waar Lesli te veel geld voor vraagt.

                              Comment


                                #30
                                Hier nog een filmpje van vorig jaar, blijft een leuke kleine cake om in de vooravond af te steken. Wat ik wel zie is dat hij inderdaad vergeleken met zijn eerste prijs een stuk duurder geworden!

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X