Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ground impact

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ground impact

    Artikelnummer: 04282
    Artikelnaam: Ground impact
    Bruto Gewicht: … kg
    Netto kruitgewicht: … gram
    Aantal schoten: … schoten
    Effectomschrijving: 3 minuten vuurwerk plezier! Mooie fontein met meer dan 10 verschillende effecten.
    Max. tube diameter:
    Tijdsduur: 190 sec.
    Stijghoogte: 2-5 meter
    Kartoneenheid: 12
    Adviesprijs: €9,99
    O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkplanet.nl





    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door bassie1978; 18 October 2018, 20:16.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Een fontein dus? Van een minuut of 3 ook nog eens, klinkt veelbelovend. Ben heel benieuwd wat dit er voor een gaat worden, ik hou zelf wel van een goede fontein
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #3
      Ben ook wel benieuwd naar dit product. Heb toch jaarlijks,wel een paar fonteinen. De lange tijdsduur spreekt me wel aan.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        En drie minuten vuurwerk voor een tientje is helemaal niet zo gek, in de gaten houden!

        Comment


          #5
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Best een leuke fontein dus. En zoals niels al aangeeft, 3 minuten vuurwerk voor een tientje. Ik ga deze op de wensenlijst zetten
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #7
              Hele leuke fontein zeg met een erg lange tijdsduur. Goed om te zien dat de fontein in 1 keer door loopt zonder pauze's tussen de tube's.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Lekker lang maar door de snelle afwisseling van effecten blijft hij toch interessant om naar te kijken. Deze staat na het zien van het filmpje op de wenslijst.

                Comment


                  #9
                  Een leuk en langdurig fontein, het geld zeer zeker waard.

                  Comment


                    #10
                    Heb altijd een paar fonteinen. Deze o.a. maar eens doen dit jaar. Duurt zoals gezegd lekker lang. En de prijs is prima.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Heerlijk fonteintje van 3 minuten
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #12
                        Kijk hier hou ik nou van langdurige foteinen altijd leuk om te hebben. De voorverkoop prijs is 7,99

                        Comment


                          #13
                          Flinke tijdsduur voor die prijs zeg. Is de helft van de prijs van een meterpakket maar de brandduur is langer dan al die fonteinen bij elkaar.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                            Kijk hier hou ik nou van langdurige foteinen altijd leuk om te hebben. De voorverkoop prijs is 7,99
                            Wow, dat is helemaal geweldig, de dealer waar ik meestal Lesli spullen haal geeft meestal vroeg in de voorverkoop nog 10-20% extra korting, dan kan hij echt niet meer ontbreken in de collectie.

                            Comment


                              #15
                              Gaaf! Lesli had vroeger Cat's Eyes en ik heb die gemist. Blij dat deze er nu is

                              Comment

                              Working...
                              X