Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lesli vuurwerk in het nieuws

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    PatrickPleyte Patrick Pleyte

    Herkende de #vuurwerk showroom niet meer weer vandaag!! Wat een samples en wat een goeie ideeen voor aankomend seizoen! #nualzininletsgo!!!

    22 Jan Favorite Undo Retweet Reply


    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #77
      Patrick heeft zo te zien onwijs veel zin in een nieuw vuurwerkseizoen. Als één van de eerste heeft deze importeur laten weten dat ze grootse plannen hebben voor seizoen 2011 - 2012. We wachten met smart af!

      Comment


        #78
        Erg leuk om te horen dat er nieuwe producten komen!
        Zijn er ook producten die in prijs dalen? (zoals Nitro: van 30 voor 20 euro)

        Veel succes Lesli vuurwerk!

        @Mods: gaan jullie dit jaar weer eens kijken bij Lesli?
        Offline!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
          @Mods: gaan jullie dit jaar weer eens kijken bij Lesli?
          Wij gaan dit jaar zeker weer kijken bij Lesli,daar kunnen jullie van op aan
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #80
            Even een tipje van de sluier,wij zijn bij de eerst proef schieten geweest twee weken gelden,wij hebben daar een aantal toppers gezien......niet normaal

            Comment


              #81
              Zie ons bezoek aan Lesli vuurwerk Oktober 2010: hier hebben wij al mogen voorproeven van wat ons te wachten staat aan vuurwerk dit jaar:

              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #82
                mogen daar toevallig ook leden bij zijn, lijkt me helemaal geweldig om daar een keer bij te mogen zijn!?


                mvg tom
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #83
                  Nee dat is echt alleen voor een aantal crewleden weggelegd.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
                    mogen daar toevallig ook leden bij zijn, lijkt me helemaal geweldig om daar een keer bij te mogen zijn!?


                    mvg tom
                    Ik wil ook mee!
                    Een aantal crewleden: Leslifan, *Vuurwerkfreak en nog wat mods!
                    Offline!

                    Comment


                      #85
                      oke, dus dat zal dan niet door gaan denk ik, nou ja, dan over een jaartje nog maar eens proberen
                      @*vuurwerkfreak: don't give up the hope!
                      DarkSoul is soms een inspiratierover!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
                        Ik wil ook mee!
                        Een aantal crewleden: Leslifan, *Vuurwerkfreak en nog wat mods!
                        ik wil oook meee ! haha

                        Comment


                          #87
                          JasperGroen Jasper Groeneveld
                          by PatrickPleyte
                          #vuurwerk testen achter rug. Producten van Duitse collega's getest. Nu snap ik waarom ze ons wat tegenwerken...
                          1 hour ago Favorite Retweet Reply




                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #88
                            DirkSpieker Dirk Spieker
                            Vanaaf #vuurwerk schieten met leverancier. Brrr, wat gaat dat koud worden!!
                            4 hours ago Favorite Undo Retweet Reply


                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #89
                              Vandaag collectie vuurwerk lesli 2011 afgemaakt. We gaan de concurrentie versteld doen laten staan met onze nieuwe collecties en ideeën

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                                Vandaag collectie vuurwerk lesli 2011 afgemaakt. We gaan de concurrentie versteld doen laten staan met onze nieuwe collecties en ideeën

                                http://twitter.com/DirkSpieker
                                Ik hoop dat ze het beste idee hebben gebruikt: Goedkoper maken die hap! En betere (budget)pijlen!
                                "I came in like a crackling ball."

                                Comment

                                Working...
                                X