Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leslidag 29 juni: het weer!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leslidag 29 juni: het weer!

    Maar even een apart topic, zodat het niet onder zal sneeuwen. (niet letterlijk nemen!)

    Tsja, het weer: regenkans ligt rond 60% nu maar wel voor een vrij kleine hoeveelheid regen. Verschillen tussen ECMWF en GFS (twee grote weermodellen die wij op het werk gebruiken) zijn tamelijk groot op dit moment, ECMWF heeft de betere kaarten.....maar eens kijken waar dit toe zal leiden later deze week. Een verregende dag lijkt er op dit moment niet in te zitten.

    #2
    Zolang het droog blijft, ben ik helemaal tevreden
    (goh, dat zei ik voor oudjaarsdag ook )
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #3
      kan wel is glad worden

      Comment


        #4
        Bedankt voor de moeite maar in Nederland zie ik het wel in de ochtend.. met dit zeeklimaat weet je het letterlijk nooit..
        Gewoon die dag zelf even kijken lijkt me het beste
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          #5
          Mensen, dit is geen onderdeel om te vertellen wat je zelf verwacht of het liefste hebt...er zijn al posts genoeg....hier volgt alleen een uiteenzetting van feiten, niet meer en niet minder....om daar nu weer tientallen posts aan te wijden wat iedereen wel of niet wil of heeft...

          Comment


            #6
            Ik vind het mooi dat je de tijd en moeite hiervoor neemt David.
            Waarvoor mijn dank.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Goed bezig david,, laat maar komen die voorspellingen.
              Hoe dan ook, we gaan er een knallende avond van maken met misschien een beetje ijs en sneeuw.. zou wel leuk zijn om in de sfeer te komen haha
              075 zaantjee

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                Goed bezig david,, laat maar komen die voorspellingen.
                Hoe dan ook, we gaan er een knallende avond van maken met misschien een beetje ijs en sneeuw.. zou wel leuk zijn om in de sfeer te komen haha
                Perm ban !
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Zaterdag lijkt het allemaal net goed te gaan en dan heb ik het met name over de avond wanneer de vuurwerkshow moet zijn.
                  Overdag wind, 3-4 Bft uit het NW met vrijwel de hele dag kleine buitjes. Juist in de avond neemt de wind vrij snel af en zijn ook de buitjes verdwenen en klaart het wellicht ook wat op. Dit dankzij een kleine rug van hogedruk, die vanuit het westen erin moet komen....
                  Dit geven zowel GFS, ECMWF alsmede de pluim.
                  Nog even de vingers gekruist houden.....

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                    Zaterdag lijkt het allemaal net goed te gaan en dan heb ik het met name over de avond wanneer de vuurwerkshow moet zijn.
                    Overdag wind, 3-4 Bft uit het NW met vrijwel de hele dag kleine buitjes. Juist in de avond neemt de wind vrij snel af en zijn ook de buitjes verdwenen en klaart het wellicht ook wat op. Dit dankzij een kleine rug van hogedruk, die vanuit het westen erin moet komen....
                    Dit geven zowel GFS, ECMWF alsmede de pluim.
                    Nog even de vingers gekruist houden.....
                    Laatste kaarten weinig verandering, wellicht nog iets positiever....lijkt er allemaal goed uit te blijven zien in de avond.....meest bewolkt, enkele opklaring, afnemende wind en droog!. Wel fris!!!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                      Laatste kaarten weinig verandering, wellicht nog iets positiever....lijkt er allemaal goed uit te blijven zien in de avond.....meest bewolkt, enkele opklaring, afnemende wind en droog!. Wel fris!!!!
                      Op fris kun je je kleden! Hoe fris is fris?
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        De gevoels temperatuur ligt op 9 graden in de avond.
                        Dus gewoon een wat dikere trui aan en vlammen.
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #13
                          Update: droog, enkele opklaringen, weinig wind en fris in de avond, rond 9 graden na 21.00 uur. Vallen met de neus in de boter.
                          kans dat deze verwachting uit gaat komen: zeker 80%.!
                          Tot morgen, David.

                          Comment


                            #14
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	aas.jpg
Vertoningen:1
Grootte:56,9 KB
ID:	1545297

                            Toe maar .
                            avm

                            Comment


                              #15
                              Klinkt in elk geval goed, als het maar droog is! Heb er in elk geval ontzettend veel zin in!

                              @David, doe je dit hobbymatig, of is dit ook je beroep?

                              Comment

                              Working...
                              X