Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodigingen verstuurd preview avond Lesli vuurwerk 29 juni 2013.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    PM ontvangen en uitgeprint
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #17
      Ik mis de printknop...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        op de uitnodiging staat van tussen half 7 en 7 aanwezig, hoe zit dit voor mensen die naar de bunkers gaan? en waar moeten die eerst heen?

        Comment


          #19
          In het programma staat het als volgt:

          "Aanvang programma:

          19:00 uur. Welkom en presentatie over Lesli vuurwerk door de heer J. Groeneveld zelf.

          Na de presentatie gaan we met diegene die zich opgegeven hebben naar de bunkers om de enorme bunkercomplex en al het vuurwerk van Lesli te zien.
          Diegene die niet mee gaan naar de bunkers kunnen om 20:00 uur naar het vuurwerkmuseum."
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            ik heb nog geen uitnodiging ontvangen maaar sta wel tussen de genodigden op de lijst.
            wie kan mij een uitnodiging sturen???

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door pyro freak1 Bekijk bericht
              ik heb nog geen uitnodiging ontvangen maaar sta wel tussen de genodigden op de lijst.
              wie kan mij een uitnodiging sturen???
              Ff voor de zekerheid: deze vind je in je Prive Berichten hier op het forum. Je krijgt verder geen mail o.i.d. toegestuurd.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #22
                Ik heb hem ook ontvangen en ook heel veel zin dr in,en ook Ylke nog bedankt voor je support.Alleen staat dr niet op voor de bunker,was dat ook vergeten te melden,als ik daar nog mee kan,graag,alvast bedankt

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door White thunder Bekijk bericht
                  Ik heb hem ook ontvangen en ook heel veel zin dr in,en ook Ylke nog bedankt voor je support.Alleen staat dr niet op voor de bunker,was dat ook vergeten te melden,als ik daar nog mee kan,graag,alvast bedankt
                  Wordt genoteerd!!!!!!! Bunkerbezoek!!!!!!!
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyro freak1 Bekijk bericht
                    ik heb nog geen uitnodiging ontvangen maaar sta wel tussen de genodigden op de lijst.
                    wie kan mij een uitnodiging sturen???
                    Geduld is een schone zaak, uitnodiging is verstuurd per p.m..

                    Tot zaterdag.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                      Wordt genoteerd!!!!!!! Bunkerbezoek!!!!!!!
                      En weer bedankt tot zaterdag!!!

                      Comment

                      Working...
                      X