Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Definitieve programma Preview Lesli Vuurwerk ism Vuurwerkcrew.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Definitieve programma Preview Lesli Vuurwerk ism Vuurwerkcrew.

    Hierbij het programma voor de preview van 29 juni bij Lesli vuurwerk te Lichtenvoorde.

    Jullie worden verwacht om 18:30 uur bij het kantoor van Lesli vuurwerk, verzamelen op het plein voor het kantoor.

    Aanvang programma:

    19:00 uur. Welkom en presentatie over Lesli vuurwerk door de heer J. Groeneveld zelf.

    Na de presentatie gaan we met diegene die zich opgegeven hebben naar de bunkers om de enorme bunkercomplex en al het vuurwerk van Lesli te zien.
    Diegene die niet mee gaan naar de bunkers kunnen om 20:00 uur naar het vuurwerkmuseum.

    Bij terugkomst kunnen we onder genot van een hapje en drankje dat door Lesli vuurwerk wordt verzorgd lekker met elkaar kletsen, kennis maken en het vuurwerkmuseum bekijken tevens zal Lesli vuurwerk ook haar showroom openen zodat jullie echt alles kunnen bekijken.

    Het vuurwerkmuseum van Lesli vuurwerk zal worden uitgebreid met een expo van de heren van het Vuurwerkmuseum dat om ongeveer 20:00 uur zijn deuren zal openen.
    Willen jullie meer weten over de geschiedenis van het vuurwerk en nostalgische labels zien kijk dan eens op: www.vuurwerkmuseum.nl .

    Nadat we met elkaar wat hebben gedronken, hapje genomen en gekletst is het tijd dat de camera's op gesteld kunnen worden om van het vuurwerk te genieten en al het moois wat Lesli ons gaat laten zien.

    Zou zeggen geniet van deze avond, het is een exclusieve avond wat ons aangeboden word.


    Het adres waar iedereen moet verzamelen is:


    LESLI VUURWERK

    Edisonstraat 20 - 7131 PB Lichtenvoorde


    Wij danken nogmaals Lesli vuurwerk voor de uitnodiging en de heren van het vuurwerkmuseum voor hun medewerking.

    Nogmaals ik kan het niet genoeg zeggen, respecteer de huisregels van Lesli vuurwerk en elkaar. Wij zijn daar op uitnodiging van Lesli vuurwerk en in naam van www.vuurwerkcrew.nl

    O ja, vergeet je fototoestel of videocamera niet, daar krijg je spijt van.
    Laatst aangepast door ylke; 15 June 2013, 10:35.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Heel vet programma.. bij voorbaat al dank aan Lesli Vuurwerk en de heren van vuurwerkmuseum.nl.

    Ik zal deze dag aanwezig zijn om namens vuurwerkcrew.nl zoveel mogelijk vast te leggen op foto.
    Een flinke fotoreportage achteraf is waarschijnlijk dan ook het gevolg.

    Ik heb er ontzettend veel zin in.. en hoop jullie daar allemaal de hand te kunnen schudden!

    Tot dan!

    Comment


      #3
      Gaaf zeg. Nou kan ik helemaal niet meer wachten.
      Gelukkig duurt het niet zo lang meer.

      Ik zie jullie daar, medefreaks!

      Lesli bedankt voor deze (nu al) mooie dag.
      www.youtube.com/TheFreakyPyro

      Comment


        #4
        Erg gaaf programma! Gelukkig is het over 2 weken al zover!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          ziet er tof uit!! we hebben er echt zin in.. ook zeker benieuwd naar de show. vroeger veel lesli vuurwerk weg geschoten, dus wie gaat dat na deze avond ook wel weer gebeuren!
          075 zaantjee

          Comment


            #6
            Geweldig programma, whoehoe!!! We hebben er zin in!

            Comment


              #7
              Echt gaaf dat Lesli vuurwerk dit voor ons freaks dit mogelijk wil en kan maken!!

              Thanx!!!
              Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

              Comment


                #8
                Nou top hoor jongens!
                Hopen op net zo veel plezier als 2jaar geleden (of zelfs meer)
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #9
                  Startpost / programma aangepast voor diegene die niet meegaan naar het bunkercomplex!!!!!
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Heel leuk programma heb er ook veel zin in.
                    Er we kregen toch ook nog een grote verassing?

                    Comment


                      #11
                      Marco & Lesli ontzettend top dat jullie dit samen voor elkaar hebben geboxt, ik zal zeker met de vuurwerkbieb-crew aanwezig zijn. Tot dan!
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #12
                        Leuk programma! Begin er nu echt super veel zin in te krijgen. Voor het eerst dat ik echt naar een meeting ga van vuurwerkcrew. Kan niet wachten tot de 29ste nog 14 dagen.
                        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                        Comment


                          #13
                          Heb er zin in!
                          Geheugenkaart van de filmcamera is leeg gemaakt, dus laat maar komen!
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #14
                            Helemaal top! We hebben er zin in!!
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door baal Bekijk bericht
                              Heel leuk programma heb er ook veel zin in.
                              Er we kregen toch ook nog een grote verassing?
                              Verassingen vermeld je toch niet
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X